WIĘCEJ METRÓW NIE DLA WSZYSTKICH

Zmęczeni pandemią klienci chcą większych mieszkań, z tarasami i ogródkami. Trend zakupu bardziej przestronnych mieszkań obserwuje ATAL. Wśród kupujących lokale dla siebie najpopularniejsze są trzy pokoje i ok. 60-65 mkw. „Polacy chcą mieszkać coraz lepiej, w większych lokalach, na osiedlach oferujących więcej udogodnień. Potwierdzeniem jest rosnący popyt na mieszkania i apartamenty o powierzchni ponad 100 mkw. w budynkach o podwyższonym standardzie” – mówi Angelika Kliś, dyrektor zarządzająca ds. sprzedaży i marketingu w ATAL. I wyjaśnia, że takie mieszkania znikają z oferty w pierwszych dniach po uruchomieniu sprzedaży, a czasem łączą lokale, aby mieć ponad 200-metrowy apartament.

Zdaniem Angeliki Kliś pandemia w pewnym stopniu zweryfikowała potrzeby związane z przestrzenią. Jeszcze bardziej doceniamy dodatkową przestrzeń, którą stanowią przestronne balkony, loggie, tarasy, ogródki. Klienci dewelopera częściej stawiają na elastyczną przestrzeń, która może służyć za gabinet i pokój gościnny.