Kariera

Poznaj nas

Jesteśmy czołowym polskim deweloperem z bogatym, ponad 30-letnim doświadczeniem na rynku nieruchomości. Realizujemy inwestycje w trzech sektorach – mieszkaniowym, komercyjnym oraz w segmencie apartamentów inwestycyjnych. Prowadzimy i przygotowujemy kolejne projekty deweloperskie w aglomeracji śląskiej, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu, Warszawie, Trójmieście i Poznaniu, a także w Dreźnie we wschodnich Niemczech. Realizujemy duże i ciekawe projekty, które kształtują obraz największych polskich miast. Wyniki sprzedaży od lat zapewniają nam czołową pozycję wśród firm w branży. Nasze działania służą spełnianiu marzeń o komfortowym mieszkaniu, wygodnym biurze i atrakcyjnych przestrzeniach usługowo-handlowych. Od startu działalności przekazaliśmy naszym klientom klucze do ponad 20 tys. lokali. Jako grupa zapewniamy zatrudnienie dla ponad 300 osób. Oferujemy rozwój i pracę z najlepszymi ekspertami branży.

ATAL to
ponad 30 lat
doświadczenia
zaufało nam ponad
30 tys. klientów
zatrudniamy ponad
300 osób
spółka notowana
na GPW
czołowa pozycja
w branży
firma z polskim
kapitałem
inwestycje
w największych miastach w kraju
Dlaczego warto do nas dołączyć?

Oferujemy stabilne zatrudnienie i rozwój w strukturach jednego z największych deweloperów w kraju. Tworzymy sprawnie działający i zgrany zespół profesjonalistów, dla których praca w sektorze nieruchomości jest pasją i możliwością ciągłego rozwoju zawodowego. Do współpracy zapraszamy najlepszych ekspertów z doświadczeniem popartym sukcesami, jak również osoby, które chcą rozpocząć swoją karierę i rozwijać się wspólnie z ATAL. Prowadzimy rekrutacje na terenie siedmiu największych aglomeracji kraju. Oferujemy szerokie możliwości zatrudnienia. Poszukujemy pracowników różnych szczebli – od specjalistów po menedżerów – oraz specjalizujących się w wielu dziedzinach: sprzedaży i obsłudze klienta, inżynierów, architektów, po specjalistów z branży administracji, księgowości, finansów czy marketingu.

stabilne zatrudnienie
w oparciu o umowę
o pracę | kontrakt B2B
praca w gronie
najlepszych specjalistów
w branży
możliwość rozwoju
i doskonalenia swoich
umiejętności
współpraca
z renomowanymi
partnerami biznesowymi
prywatna opieka
medyczna oraz 
ubezpieczenia grupowe
karta Multisport
| Benefit System
Aktualnie poszukujemy
Kierowca Zarządu Cieszyn Zobacz
Zakres obowiązków
  • Prowadzenie samochodów służbowych
  • Obsługa floty samochodowej (mechanika, konserwacja, czystość)
Wymagania
  • Wykształcenie minimum średnie
  • Uprawnienia do kierowania pojazdami kat. B oraz doświadczenie min. 5 lat w prowadzeniu pojazdów
  • Niekaralność
  • Wysoka kultura osobista
  • Bardzo dobra organizacja pracy
  • Odpowiedzialność, dyspozycyjność
  • Obsługa MS Office
  • Komunikatywny język angielski

Mile widziane

  • Znajomość branży motoryzacyjnej i logistycznej
  • Doświadczenie na stanowisku kierowcy
Oferujemy
  • Pracę w największej firmie z sektora budownictwa mieszkaniowego i komercyjnego o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Niezbędne narzędzia pracy
  • Benefity pozapłacowe: dofinansowanie do pakietu medycznego, dofinansowanie do karty multisport, ubezpieczenie grupowe na życie
Specjalista ds. Przygotowania Inwestycji Katowice Zobacz
Zakres obowiązków
  • Współpraca z biurami projektowymi, branżystami oraz innymi zewnętrznymi podmiotami (w tym gestorami mediów) w zakresie niezbędnym do przygotowania i realizacji inwestycji.
  • Weryfikacja dokumentacji projektowej niezbędnej do realizacji procesu inwestycyjnego.
  • Nadzór nad harmonogramem prac projektowych.
  • Czynny udział w postępowaniach administracyjnych na każdym etapie procesu inwestycyjnego.
  • Wewnętrzna współpraca z działami: Realizacji Inwestycji, Projektowym, Sprzedaży oraz Prawnym, w zakresie niezbędnym do przygotowania, realizacji oraz oddania do użytkowania inwestycji.
  • Raportowanie postępów prac nad powierzonymi zadaniami.
Wymagania
  • Wykształcenie wyższe techniczne – preferowane Budownictwo i pokrewne.
  • Umiejętność czytania i analizowania dokumentacji projektowej.
  • Dobra znajomość warunków technicznych oraz przepisów prawa budowlanego.
  • Bardzo dobra organizacja pracy.
  • Kreatywność, komunikatywność.
  • Odpowiedzialność, zaangażowanie.
  • Wysoka kultura osobista.
  • Prawo jazdy kat. B.
Oferujemy
  • Pracę w największej firmie z sektora budownictwa mieszkaniowego i komercyjnego o ugruntowanej pozycji na rynku.
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub B2B.
  • Pakiet medyczny oraz Multisport.
  • Niezbędne narzędzia pracy.
Architekt Katowice Zobacz
Zakres obowiązków
  • Kompleksowe wykonanie dokumentacji technicznej Inwestycji: Projekt Budowlany, Projekt Wykonawczy,
  • Współpraca z branżystami oraz zewnętrznymi podmiotami w zakresie niezbędnym do realizacji inwestycji,
  • Koordynacja międzybranżowa,
  • Standaryzacja i optymalizacja rozwiązań technicznych,
  • Raportowanie postępów prac nad powierzonym projektem oraz wsparcie zespołu projektowego.
Wymagania
  • Wykształcenie wyższe kierunkowe – Architekt,
  • Bardzo dobra znajomość programu Archicad, w zakresie modelowania 3D oraz rysunków 2D, mile widziana znajomość oprogramowania w środowisku BIM,
  • Znajomość programów AutoCad, SketchUp, programów graficznych oraz pakietu Office,
  • Bardzo dobra znajomość warunków technicznych oraz przepisów prawa budowlanego,
  • Minimum 4 letnie doświadczenie pracy w zawodzie na podobnym stanowisku,
  • Doświadczenie w projektowaniu obiektów mieszkaniowych,
  • Bardzo dobra organizacja pracy oraz umiejętność pracy w zespole,
  • Kreatywność, komunikatywność,
  • Odpowiedzialność, zaangażowanie, konsekwencja w realizacji celów,
  • Wysoka kultura osobista.

Mile widziane

  • Dodatkowym atutem jest odbyta praktyka na budowie w zakresie nadzorów autorskich po stronie Architekta/Pracowni.
Oferujemy
  • Umowa o pracę lub kontrakt B2B,
  • Stabilne zatrudnienie,
  • Praca z najlepszymi specjalistami w branży,
  • Karta Multisport,
  • Prywatna opieka medyczna,
  • Ubezpieczenie grupowe.
Asystent Architekta Katowice Zobacz
Zakres obowiązków
  • Wsparcie zespołu projektowego przy wykonywaniu dokumentacji technicznej inwestycji: Koncepcja Architektoniczna, Projekt Budowlany, Projekt Wykonawczy,
  • Współpraca z branżystami oraz zewnętrznymi podmiotami w zakresie niezbędnym do realizacji inwestycji,
  • Koordynacja międzybranżowa.
Wymagania
  • Wykształcenie wyższe kierunkowe – Architekt,
  • Bardzo dobra znajomość programu Archicad, w zakresie modelowania 3D oraz rysunków 2D, mile widziana znajomość oprogramowania w środowisku BIM,
  • Znajomość programów AutoCad, SketchUp, programów graficznych oraz pakietu Office,
  • Znajomość warunków technicznych oraz przepisów prawa budowlanego,
  • Minimum 2 letnie doświadczenie pracy w zawodzie na podobnym stanowisku,
  • Doświadczenie w projektowaniu obiektów mieszkaniowych,
  • Bardzo dobra organizacja pracy oraz umiejętność pracy w zespole,
  • Kreatywność, komunikatywność,
  • Odpowiedzialność, zaangażowanie, konsekwencja w realizacji celów,
  • Wysoka kultura osobista.

Mile widziane

  • Doświadczenie w opracowaniu analiz chłonności inwestycji mieszkaniowych, analiz przesłaniania i nasłonecznienia,
  • Dodatkowym atutem jest odbyta praktyka na budowie w zakresie nadzorów autorskich po stronie Architekta/Pracowni.
Oferujemy
  • Umowa o pracę lub kontrakt B2B,
  • Stabilne zatrudnienie,
  • Praca z najlepszymi specjalistami w branży,
  • Karta Multisport,
  • Prywatna opieka medyczna,
  • Ubezpieczenie grupowe.
Kierownik Robót Łódź Zobacz
Zakres obowiązków
  • Kierowanie robotami zgodnie z przepisami prawa budowlanego.
  • Kontrola jakości i terminowości wykonywanych robót budowlanych.
  • Monitorowanie zgodności prowadzonych robót z dokumentacją wykonawczą.
  • Rozliczanie ilościowe i jakościowe podwykonawców – wykonywanie obmiarów robót, dokonywanie odbiorów robót budowanych.
  • Składanie zapytań ofertowych, poszukiwanie na rynku dostawców i podwykonawców.
  • Negocjacje cenowe z dostawcami materiałów i usług.
  • Współpraca z biurami projektowymi i firmami wykonawczymi.
  • Weryfikacja dokumentacji wykonawczej.
  • Raportowanie postępów prac przełożonym.
Wymagania
  • Wykształcenie wyższe techniczne.
  • Uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi.
  • Min. roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, w budownictwie kubaturowym.
  • Sumienność, samodzielność, bardzo dobra organizacja pracy własnej.
  • Dobra znajomość rynku budowlanego.
  • Umiejętność nawiązywania kontaktów i prowadzenie rozmów handlowych.
  • Umiejętność analitycznego weryfikowania dokumentów.
  • Bardzo dobra znajomość programów AutoCad, Norma; znajomość podstawowych aktów prawnych i norm budowlanych.
  • Prawo jazdy kat. B.
Oferujemy
  • Umowa o pracę lub kontrakt B2B.
  • Stabilne zatrudnienie.
  • Praca z najlepszymi specjalistami w branży.
  • Karta Multisport.
  • Prywatna opieka medyczna.
  • Ubezpieczenie grupowe.
Inspektor Nadzoru Inwestorskiego Poznań Zobacz
Zakres obowiązków
  • Reprezentowanie Inwestora na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami prawa oraz zasadami wiedzy technicznej
  • Analiza dokumentacji technicznej
  • Sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowywanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie. Weryfikacja działań odbiorowych biura budowy
  • Weryfikacja harmonogramów robót
  • Sporządzanie i przekazywanie Inwestorowi sprawozdań z zakresu realizacji robót budowlanych
  • Wsparcie przełożonych w negocjacjach z podwykonawcami, optymalizowanie wykonania robót (pod kątem terminów, technologii, kosztów)
  • Weryfikacja przedstawionych kosztów robót w zakresie technicznym i finansowym, podsumowywanie ofert wykonawczych
  • Uczestnictwo w kontrolach przeprowadzanych przez nadzór budowlany i inne organy uprawnione do kontroli
  • Współpraca z innymi działami w ramach struktury organizacyjnej spółki
Wymagania
  • Wykształcenie wyższe techniczne
  • Uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń obejmującej kierowanie robotami budowlanymi bez ograniczeń
  • Minimum 2 lata doświadczenia w wykonywaniu czynności nadzoru inwestorskiego i/lub kierownika budowy, kierownika kontraktu
  • Bardzo dobre zdolności organizacyjne, interpersonalne i komunikacyjne
  • Umiejętność pracy pod presją czasu
  • Duża odporność na stres
  • Prawo jazdy kat. B
Oferujemy
  • Kontrakt B2B lub umowa o pracę
  • Stabilne zatrudnienie
  • Praca z najlepszymi specjalistami w branży
  • Karta Multisport
  • Prywatna opieka medyczna
  • Ubezpieczenie grupowe
Specjalista - Inżynier ds. Obsługi Gwarancyjnej Poznań Zobacz
Zakres obowiązków
  • Przeprowadzanie z Klientami Spółki odbiorów technicznych lokali oraz weryfikacja zasadności zgłoszonych usterek.
  • Bezpośredni kontakt z Klientami Spółki i kontrahentami (od przyjęcia zgłoszenia do zakończenia procesu reklamacyjnego).
  • Koordynacja napraw zgłoszonych usterek, w okresie rękojmi, w lokalach i częściach wspólnych nieruchomości – współpraca z Administracją/Zarządem danej Wspólnoty Mieszkaniowej.
  • Prowadzenie ewidencji dokumentów dotyczących usterek odbiorowych, nadzór nad ich obiegiem i archiwizacja.
  • Zbieranie ofert, przygotowywanie zleceń i protokołów wykonanych napraw.
  • Nadzór nad robotami, terminowością i kosztami wykonywanych napraw.
  • Współpraca z innymi działami w ramach struktury organizacyjnej Spółki.
  • Techniczna analiza dokumentacji projektowej, na potrzeby prowadzenia procesu gwarancyjnego.
Wymagania
  • Wykształcenie techniczne w kierunku: budownictwo, architektura, inżynieria środowiska, zarządzanie nieruchomościami lub posiadanie wykształcenia technicznego o specjalności technik budownictwa.
  • Min. roczne doświadczenie w branży nieruchomości na podobnym stanowisku.
  • Sumienność, dyspozycyjność, bardzo dobra organizacja pracy własnej.
  • Odporność na stres oraz umiejętność pracy pod presją czasu.
  • Umiejętność czytania i analizowania dokumentacji budowlanej, umów, in.
  • Znajomość podstawowych aktów prawnych i norm budowlanych.
  • Prawo jazdy kat. B.
Oferujemy
  • Umowa o pracę lub kontrakt B2B.
  • Stabilne zatrudnienie.
  • Praca z najlepszymi specjalistami w branży.
  • Karta Multisport.
  • Prywatna opieka medyczna.
  • Ubezpieczenie grupowe.
Asystent/-ka ds. Sprzedaży Szczecin Zobacz
Zakres obowiązków
  • profesjonalna obsługa Klientów w zakresie sprzedaży mieszkań oraz lokali usługowych,
  • prezentacja nieruchomości,
  • budowanie długotrwałych relacji z Klientami,
  • wprowadzanie i weryfikacja informacji w bazie danych,
  • kompletowanie dokumentów do umów,
  • podpisywanie umów w oparciu o pełnomocnictwo,
  • aktywny udział w targach mieszkaniowych oraz innych wydarzeniach w celu promocji oferty.
Wymagania
  • doświadczenie w branży nieruchomości – minimum rok,
  • znajomość przepisów ustawy deweloperskiej i podstawowych technik sprzedaży,
  • komunikatywność, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy i umiejętność pracy w zespole,
  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
  • silna motywacja i zaangażowanie w wykonywaną pracę,
  • znajomość topografii miasta,
  • prawo jazdy kat. B.
Oferujemy
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • praca w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku nieruchomości,
  • praca w młodym, ambitnym zespole,
  • dofinansowanie pakietu sportowego Benefit Multisport, możliwość ubezpieczenia grupowego, dofinansowanie Pakietu Medycznego PZU.
Specjalista/-ka ds. Sprzedaży Szczecin Zobacz
Zakres obowiązków
  • profesjonalna obsługa Klientów w zakresie sprzedaży mieszkań oraz lokali usługowych,
  • prezentacja nieruchomości,
  • budowanie długotrwałych relacji z Klientami,
  • wprowadzanie i weryfikacja informacji w bazie danych,
  • kompletowanie dokumentów do umów,
  • podpisywanie umów w oparciu o pełnomocnictwo,
  • aktywny udział w targach mieszkaniowych oraz innych wydarzeniach w celu promocji oferty.
Wymagania
  • doświadczenie w branży nieruchomości – minimum 2 lata,
  • znajomość przepisów ustawy deweloperskiej i podstawowych technik sprzedaży,
  • komunikatywność, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy i umiejętność pracy w zespole,
  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
  • silna motywacja i zaangażowanie w wykonywaną pracę,
  • znajomość topografii miasta,
  • prawo jazdy kat. B.
Oferujemy
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • praca w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku nieruchomości,
  • praca w młodym, ambitnym zespole,
  • dofinansowanie pakietu sportowego Benefit Multisport, możliwość ubezpieczenia grupowego, dofinansowanie Pakietu Medycznego PZU.
Architekt Prowadzący Warszawa Zobacz
Zakres obowiązków
  • Samodzielne sporządzanie analiz chłonności terenu, tworzenie wstępnych koncepcji,
  • Nadzór nad przebiegiem poszczególnych faz projektu, od koncepcji po projekt wykonawczy,
  • Reprezentacja Spółki wobec urzędów, gestorów i dostawców mediów – występowanie w imieniu Inwestora w toku prowadzonych postępowań administracyjnych (m. in. pozwolenia na budowę, wydawania decyzji WZ oraz innych postępowań pojawiających się w toku procesu inwestycyjnego); składanie pism, zawieranie umów (m. in. Umowy drogowe, partycypacyjne, porozumienia z Urzędami, umowy z gestorami (np. umowy przyłączeniowe),
  • Weryfikacja, koordynacja i kompleksowe przygotowanie dokumentacji projektowej w celu realizacji procesu inwestycyjnego,
  • Współpraca z branżystami oraz zewnętrznymi podmiotami w zakresie niezbędnym do realizacji inwestycji,
  • Nadzór nad harmonogramem prac projektowych,
  • Ścisła współpraca z Działem Realizacji Inwestycji w celu zapewnienia ciągłości procesu,
  • Raportowanie postępów prac nad powierzonym projektem oraz wsparcie regionalnego zespołu w przygotowaniu inwestycji.
Wymagania
  • Wykształcenie wyższe kierunkowe – Architekt,
  • Uprawnienia do projektowania bez ograniczeń,
  • Znajomość programu ArchiCad lub AutoCad,
  • Bardzo dobra znajomości warunków technicznych oraz przepisów prawa budowlanego,
  • Minimum 5 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • Umiejętność koordynacji całego procesu projektowego,
  • Bardzo dobra organizacja pracy,
  • Kreatywność, komunikatywność,
  • Odpowiedzialność, zaangażowanie.
Oferujemy
  • Pracę w największej firmie z sektora budownictwa mieszkaniowego i komercyjnego o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub B2B,
  • Pakiet medyczny oraz Multisport,
  • Niezbędne narzędzia pracy.
Inżynier ds. zmian lokatorskich Warszawa Zobacz
Zakres obowiązków
  • koordynacja wprowadzania zmian lokatorskich (spotkania z klientami w celu ustalenia ich potrzeb, wycena prac, wprowadzenie zmian na kartach lokali;
  • współpraca z kierownikiem budowy oraz biurem projektowym;
  • kontrolowanie wykonania zmian na budowie;
  • zagwarantowanie wysokiej jakości obsługi klienta oraz zgodności z obowiązującymi w firmie standardami.
Wymagania
  • wykształcenie wyższe budowlane lub architektoniczne;
  • rzetelność i zaangażowanie w wykonywaną pracę;
  • umiejętność prawidłowego czytania dokumentacji technicznej i budowlanej;
  • umiejętność prowadzenia spotkań z klientami;
  • biegła obsługa komputera (MS Office, Auto Cad);
  • prawo jazdy kat. B.
Oferujemy
  • umowa o pracę lub kontrakt B2B
  • stabilne zatrudnienie
  • praca z najlepszymi specjalistami w branży
  • karta Multisport
  • prywatna opieka medyczna
  • ubezpieczenie grupowe
Kierownik Robót - Kierownik Budowy Warszawa Zobacz
Zakres obowiązków
  • Kontrola jakości i terminowości wykonywanych robót budowlanych.
  • Monitorowanie zgodności prowadzonych robót z dokumentacją wykonawczą.
  • Rozliczanie ilościowe i jakościowe podwykonawców – wykonywanie obmiarów robót, dokonywanie odbiorów robót budowanych.
  • Składanie zapytań ofertowych, poszukiwanie na rynku dostawców i podwykonawców.
  • Negocjacje cenowe z dostawcami materiałów i usług.
  • Współpraca z biurami projektowymi i firmami wykonawczymi.
  • Weryfikacja dokumentacji wykonawczej.
  • Raportowanie postępów prac przełożonym.
Wymagania
  • Wykształcenie wyższe techniczne.
  • Uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi.
  • Min. roczne doświadczenie na podobnym stanowisku w budownictwie kubaturowym.
  • Sumienność, samodzielność, bardzo dobra organizacja pracy własnej.
  • Dobra znajomość rynku budowlanego.
  • Umiejętność nawiązywania kontaktów i prowadzenie rozmów handlowych.
  • Umiejętność analitycznego weryfikowania dokumentów.
  • Bardzo dobra znajomość programów AutoCad, Norma; znajomość podstawowych aktów prawnych i norm budowlanych.
  • Prawo jazdy kat. B.
Oferujemy
  • Zatrudnienie w stabilnej firmie z branży nieruchomości
  • Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego, rozwoju i awansu w ramach struktury firmy
  • Pracę w młodym, ambitnym zespole
  • Możliwość benefitów pozapłacowych (karta sportowa, pakiet medyczny)
Inżynier Budowy Wrocław Zobacz
Zakres obowiązków
  • Kontrola jakości i terminowości wykonywanych robót budowlanych
  • Monitorowanie zgodności prowadzonych robót z dokumentacją wykonawczą
  • Rozliczanie ilościowe i jakościowe podwykonawców – wykonywanie obmiarów robót, dokonywanie odbiorów robót budowanych
  • Składanie zapytań ofertowych, poszukiwanie na rynku dostawców i podwykonawców
  • Negocjacje cenowe z dostawcami materiałów i usług
  • Współpraca z biurami projektowymi i firmami wykonawczymi
  • Weryfikacja dokumentacji wykonawczej
  • Raportowanie postępów prac przełożonym
Wymagania
  • Wykształcenie wyższe kierunkowe – inżynier budowy lub student ostatniego roku wydziału Budownictwo
  • Dobra organizacja pracy i komunikatywność
  • Gotowość do szybkiego podjęcia pracy
  • Wysoka kultura osobista
Oferujemy
  • Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku nieruchomości
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę / B2B/ umowa zlecenie
  • Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego
  • Niezbędne narzędzia pracy
  • Pracę w młodym, ambitnym zespole
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi gwarancyjnej Wrocław Zobacz
Zakres obowiązków
  • Nadzorowanie procesu obsługi gwarancyjnej
  • Nadzór nad przekazywaniem lokali klientom
  • Analizowanie dokumentacji technicznej
  • Planowanie, organizacja i kontrola realizacji robót budowlanych
  • Uczestnictwo w odbiorach robót budowlanych
Wymagania
  • Wykształcenie wyższe kierunkowe – inżynier budowy lub student ostatniego roku wydziału Budownictwo
  • Dobra organizacja pracy i komunikatywność
  • Gotowość do szybkiego podjęcia pracy
  • Wysoka kultura osobista
Oferujemy
  • Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku nieruchomości
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę / B2B/ umowa zlecenie
  • Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego
  • Niezbędne narzędzia pracy
  • Pracę w młodym, ambitnym zespole
Project Manager Wrocław Zobacz
Zakres obowiązków
  • pełna koordynacja procesu inwestycyjnego w zakresie przygotowania inwestycji,
  • pełna koordynacja procedur formalno – prawnych,
  • weryfikacja merytoryczna dokumentacji, w tym nadzór nad wykonaniem dokumentacji koncepcyjnej, budowlanej, wykonawczej i powykonawczej,
  • optymalizacja projektów inwestycyjnych,
  • analiza stanu prawnego terenu, umiejętności przeprowadzania due diligence,
  • prowadzenie uzgodnień z administracją samorządową,
  • współpraca z biurami projektowymi/ pracowniami / architektami/ branżystami zewnętrznymi,
  • współudział w przygotowywaniu umów, kontraktów, porozumień z architektami i urzędami,
  • bieżący kontakt ze współpracującymi podmiotami (m.in. projektantami, gestorami sieci, urzędami itp.),
  • bieżąca współpraca z Działem Projektowym, Działem Realizacji, Działem Sprzedaży i Marketingu w koordynacji obiegu dokumentacji w strukturach Spółki oraz wsparcie na etapie realizacji projektu,
  • reprezentowanie Inwestora przed urzędami, kontrahentami,
  • bieżące reprezentowanie Spółki wobec partnerów biznesowych, urzędów, gestorów sieci i dostawców mediów.
Wymagania
  • co najmniej 3-5 letni staż pracy w biurze projektowym lub u dewelopera,
  • znajomość procesu inwestycyjnego oraz procedur administracyjnych związanych z budownictwem mieszkaniowym,
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej i umiejętność pracy w zespole, wysokie umiejętności interpersonalne,
  • doświadczenie w opracowaniu dokumentacji budowlanej i wykonawczej,
  • odpowiedzialne podejście do pracy, duże zaangażowanie i konsekwencja w realizacji celów,
  • umiejętność podejmowania decyzji i wysoka umiejętność priorytetyzacji zadań,
  • wysoka kultura osobista, komunikatywność,
  • prawo jazdy

Mile widziane

  • wykształcenie wyższe na kierunku architektura lub budownictwo
Oferujemy
  • Umowa o pracę
  • Stabilne zatrudnienie
  • Praca z najlepszymi specjalistami w branży
  • Karta Multisport
  • Prywatna opieka medyczna
  • Ubezpieczenie grupowe
Konserwator Budynku Biurowego Wrocław Zobacz
Zakres obowiązków
  • Bieżąca obsługa obiektu: utrzymanie sprawności systemów i urządzeń technicznych tj.: elektryka, klimatyzacja, wentylacja, sanitarne, grzewcze, chłodnicze, ciepłownicze, systemy ppoż., teleinformatyczne, hydrauliczne, wod-kan, zgodnie z wymogami technicznymi oraz prawem budowlanym
  • Obsługa zgłoszeń awarii
  • Cykliczne przeglądy budynku, instalacji
  • Wymiana elementów eksploatacyjnych
  • Wykonywanie drobnych prac: remontowych, konserwacyjnych, montażowych oraz usuwanie usterek
  • Rozwiązywanie problemów technicznych
  • Realizacja planu przeglądów zgodnie z obowiązującym harmonogramem i bieżącymi potrzebami
  • Nadzór nad serwisami oraz firmami zewnętrznymi
  • Przygotowanie raportów z inspekcji oraz raportów serwisowych z prac serwisowych
Wymagania
  • Doświadczenie w utrzymaniu technicznym budynków, obsłudze instalacji elektrycznych i urządzeń sanitarnych, instalacji sprężonego powietrza, HVAC, systemów BMS
  • Uprawnienia SEP G1, G2, E, D
  • Wykształcenie techniczne
  • Umiejętność diagnozowania usterek instalacji
  • Umiejętność czytania dokumentacji technicznej
  • Min. podstawowa znajomość obsługi komputera (Word, Excel, Outlook)
  • Dobra organizacja czasu i pracy, sumienność w wykonywaniu obowiązków, samodzielność
  • Prawo jazdy kat. B
Oferujemy
  • Umowa o pracę
  • Stabilne zatrudnienie
  • Praca z najlepszymi specjalistami w branży
  • Karta Multisport
  • Prywatna opieka medyczna
  • Ubezpieczenie grupowe