JAK WAŻNA JEST RENOMA NA RYNKU BUDOWLANYM

Rynek budowlany rośnie dynamicznie – napędzają go inwestycje w praktycznie wszystkich obszarach. Boom oznacza jednak równocześnie wzrost popytu na podwykonawców i pracowników, galopujące koszty pracy i materiałów. Problemy z płatnościami, podbieranie sobie ekip, kłopoty z budżetami i harmonogramami – w takich warunkach kwestia zaufania i renomy na rynku znacząco rośnie. „Dostęp do odpowiednio wykwalifikowanych, wiarygodnych oraz doświadczonych podwykonawców na rynku budowlanym jest jednym z najistotniejszych wyzwań. To branża, która mocno odczuła problemy z siłą roboczą oraz wzrost kosztów materiałów i pracy” – mówi Zbigniew Juroszek, prezes Atalu. „Nasza firma od lat działa jednak przede wszystkim ze swoimi wieloletnimi i sprawdzonymi partnerami, z którymi rozwijała się na przestrzeni ostatnich dekad, jednocześnie zwiększając skalę swoich biznesów. To partnerstwo pozwala nam na preferencyjne warunki współpracy, co można zaobserwować w tempie realizowanych projektów deweloperskich oraz ich wysokiej marżowości. Podmioty bez takich relacji mogą mieć trudności z nawiązaniem satysfakcjonujących porozumień biznesowych, ponieważ sytuacja w sektorze jest dużo trudniejsza, niż miało to miejsce jeszcze kilka lat temu” – zastrzega.

Wyślij zawartość schowka
na swój email

    Tutaj pojawią się mieszkania, jeśli dodasz je do schowka