MIESZKANIA POD KLUCZ KUPOWANE GŁÓWNIE NA WYNAJEM

Działający na siedmiu rynkach Atal już od sześciu lat oferuje mieszkania z wykończeniem. Początkowo był to sposób na wyróżnienie się w branży w czasie kryzysu i spadku popytu na mieszkania i przyciągnięcie klientów. Pomysł chwycił i firma stworzyła cały program Atal Design -obejmuje on trzy standardy wykończenia. – Klienci we współpracy z profesjonalnym zespołem mogą stworzyć indywidualny projekt wykończenia łazienki, a dodatkowo skorzystać z montażu ceramiki, podłóg, drzwi oraz malowania ścian. Jest to rozwiązanie wygodne i kompleksowe, pozwalające zaoszczędzić czas oraz pieniądze przyszłych lokatorów – mówi Mateusz Juroszek, wiceprezes Atalu. Pakiet Standard to konieczność dopłaty 350 zł do mkw., Standard Plus 450 zł, a VIP 550 zł. Udział mieszkań wykończonych w sprzedaży Atalu jest bardzo wysoki na tle rynku. -Odsetek osób, które decydują się na wykończenie mieszkania w ramach programu Atal Design, stale rośnie. W 2011 r., kiedy wprowadziliśmy taką ofertę, skorzystało z niej około 30 proc. nabywców. W związku z ciągłym rozwojem naszego programu coraz więcej osób z niego korzysta. W tym to już około 51 proc. spośród wszystkich sprzedanych lokali – mówi Juroszek. W 2016 r. firma sprzedała w sumie blisko 2,5 tyś. lokali. – Duże zainteresowanie programem Atal Design wynika z faktu, że wiele osób nie ma czasu zajmować się wykończeniem swojego mieszkania, a jednocześnie zdaje sobie sprawę, że nie dysponuje odpowiednią wiedzą w tym obszarze. Klienci mogą mieć problemy z organizowaniem ekip do wykończeń, a później z ich nadzorem. Zlecając prace deweloperowi, mają pewność, że mieszkanie wykończą fachowcy, a wszystko, co w nim zostanie wykonane, podlega gwarancji – mówi Juroszek. Wiceprezes podkreśla, że zainteresowanie programem zależy od standardu i lokalizacji danego projektu deweloperskiego. – W ekskluzywnych osiedlach klienci często decydują się wykańczać lokale sami, korzystając z projektantów wnętrz, żeby posiadać spersonalizowane, indywidualne rozwiązania – mówi Juroszek. Program cieszy się największym wzięciem w Warszawie, a najmniejszym w Katowicach.