Kariera

Poznaj nas

Jesteśmy czołowym polskim deweloperem z bogatym, ponad 30-letnim doświadczeniem na rynku nieruchomości. Realizujemy inwestycje w trzech sektorach – mieszkaniowym, komercyjnym oraz w segmencie apartamentów inwestycyjnych. Prowadzimy i przygotowujemy kolejne projekty deweloperskie w aglomeracji śląskiej, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu, Warszawie, Trójmieście i Poznaniu, a także w Dreźnie we wschodnich Niemczech. Realizujemy duże i ciekawe projekty, które kształtują obraz największych polskich miast. Wyniki sprzedaży od lat zapewniają nam czołową pozycję wśród firm w branży. Nasze działania służą spełnianiu marzeń o komfortowym mieszkaniu, wygodnym biurze i atrakcyjnych przestrzeniach usługowo-handlowych. Od startu działalności przekazaliśmy naszym klientom klucze do ponad 20 tys. lokali. Jako grupa zapewniamy zatrudnienie dla ponad 300 osób. Oferujemy rozwój i pracę z najlepszymi ekspertami branży.

ATAL to
35 lat
doświadczenia
zaufało nam ponad
30 tys. klientów
zatrudniamy ponad
300 osób
spółka notowana
na GPW
czołowa pozycja
w branży
firma z polskim
kapitałem
inwestycje
w największych miastach w kraju
Dlaczego warto do nas dołączyć?

Oferujemy stabilne zatrudnienie i rozwój w strukturach jednego z największych deweloperów w kraju. Tworzymy sprawnie działający i zgrany zespół profesjonalistów, dla których praca w sektorze nieruchomości jest pasją i możliwością ciągłego rozwoju zawodowego. Do współpracy zapraszamy najlepszych ekspertów z doświadczeniem popartym sukcesami, jak również osoby, które chcą rozpocząć swoją karierę i rozwijać się wspólnie z ATAL. Prowadzimy rekrutacje na terenie siedmiu największych aglomeracji kraju. Oferujemy szerokie możliwości zatrudnienia. Poszukujemy pracowników różnych szczebli – od specjalistów po menedżerów – oraz specjalizujących się w wielu dziedzinach: sprzedaży i obsłudze klienta, inżynierów, architektów, po specjalistów z branży administracji, księgowości, finansów czy marketingu.

stabilne zatrudnienie
w oparciu o umowę
o pracę | kontrakt B2B
praca w gronie
najlepszych specjalistów
w branży
możliwość rozwoju
i doskonalenia swoich
umiejętności
współpraca
z renomowanymi
partnerami biznesowymi
prywatna opieka
medyczna oraz 
ubezpieczenia grupowe
karta
Medicover Sport
Aktualnie poszukujemy
Inżynier budowy ds. wykończeń mieszkań Gdańsk Zobacz
Zakres obowiązków
  • kontrola jakości i terminowości wykonywanych robót budowlanych w zakresie wykończeń mieszkań
  • nadzór i współpraca z podwykonawcami
  • prowadzenie zamówień materiałów, koordynowanie rozliczeń podwykonawców
  • nadzór nad terminowością wykonywania prac i dostawami materiałów
  • monitorowanie jakości i zgodności prowadzonych robót z dokumentacją oraz warunkami technicznymi wykonania
  • dbałość o należyte przestrzeganie zasad BHP na budowie przez podwykonawców
  • prowadzenie rozmów i korespondencji z klientami oraz podwykonawcami
  • uczestnictwo w odbiorach robót
  • prowadzenie dokumentacji budowy
  • udział w przekazywaniu lokali dla Klientów wraz z koordynowaniem usuwania usterek w okresie gwarancji
Wymagania
  • wykształcenie wyższe techniczne (kierunek: budownictwo lub architektura)
  • samodzielność w rozwiązywaniu problemów i podejmowaniu decyzji
  • dobra organizacja pracy, dyspozycyjność i komunikatywność
  • rzetelność i zaangażowanie w wykonywaną pracę
  • umiejętność analitycznego weryfikowania dokumentów
  • biegła obsługa komputera (MS Office, Auto Cad)
  • prawo jazdy kat. B (aktywne)
  • gotowość do szybkiego podjęcia pracy

Mile widziane

  • znajomość języka angielskiego
Oferujemy
  • Umowa o pracę
  • Stabilne zatrudnienie
  • Praca z najlepszymi specjalistami w branży
  • Pakiet Sportowy Medicover
  • Prywatna opieka medyczna
  • Ubezpieczenie grupowe
Zarządca nieruchomości Katowice Zobacz
Zakres obowiązków
  • Zarządzanie i kierowanie codziennym funkcjonowaniem Nieruchomości mieszkaniowej
  • Kontrola stanu nieruchomości zgodnie z przepisami prawa budowlanego
  • Weryfikacja dokumentacji formalno-prawnej oraz technicznej dotyczącej nieruchomości
  • Przygotowanie zapytań ofertowych na usługi świadczone na rzecz wspólnoty mieszkaniowej
  • Udział w przygotowaniu i aktualizacji regulaminów, statutu i uchwał wspólnoty mieszkaniowej
  • Udział w procesie zgłaszania i usuwania usterek gwarancyjnych
  • Rzetelna i terminowa realizacja zadań oraz współpraca i wsparcie dla pozostałych osób z zespołu zarządzającego obiektem
  • Ustalanie i negocjowanie warunków umów z dostawcami stałych usług związanych z utrzymaniem budynków, w porozumieniu z bezpośrednim przełożonym
  • Udział w procesie windykacji należności
  • Przygotowanie planu gospodarczego i kontrola jego wykonania
  • Współpraca z działem księgowości w zakresie rozliczeń wspólnot
  • Stały kontakt i obsługa informacyjna mieszkańców
  • Prowadzenie zebrań wspólnoty mieszkaniowej, realizacja usługi zarządzania w zgodności z Ustawą o własności lokali, w tym udział w przygotowaniu stosownych dokumentów
  • Prowadzenie książki obiektu budowalnego
  • Zlecanie i dokumentowanie kontroli technicznych i okresowych przeglądów Nieruchomości
  • Optymalizacja koszów związanych z utrzymaniem obiektów
Wymagania
  • Wykształcenie średnie lub wyższe (preferowane profile związanie z branża nieruchomości lub techniczne)
  • Samodzielność w wykonywaniu obowiązków
  • Minimum dwuletnie doświadczenie w zarządzaniu/administrowaniu wspólnotami mieszkaniowymi
  • Komunikatywność
  • Dobra organizacja pracy i komunikatywność
  • Umiejętność radzenia sobie ze stresem
  • Umiejętność sprawnego pisania i redagowania tekstów
  • Prawo jazdy kat. B

Mile widziane

  • Znajomość programu Mieszczanin
  • Licencja zarządcy nieruchomości
Oferujemy
  • Umowa o pracę
  • Stabilne zatrudnienie
  • Praca z najlepszymi specjalistami w branży
  • Pakiet Sportowy Medicover
  • Prywatna opieka medyczna
  • Ubezpieczenie grupowe
Inżynier Budowy Kraków Zobacz
Zakres obowiązków
  • planowanie i organizowanie robót budowlanych
  • kontrola jakości i terminowości wykonywanych robót budowlanych
  • monitorowanie zgodności prowadzonych robót z dokumentacją wykonawczą
  • rozliczanie ilościowe i jakościowe podwykonawców – wykonywanie obmiarów robót, dokonywanie odbiorów robót budowlanych
  • składanie zapytań ofertowych, poszukiwanie na rynku dostawców i podwykonawców
  • negocjacje cenowe z dostawcami materiałów i usług
  • optymalizacja kosztów inwestycji
  • współpraca z biurami projektowymi i firmami wykonawczymi
  • weryfikacja dokumentacji wykonawczej
  • stała kontrola stanu BHP, dbanie o porządek na budowie
  • raportowanie postępów prac
  • prowadzenie rozmów i korespondencji z klientami oraz podwykonawcami
  • udział w przekazywaniu lokali dla klientów wraz z koordynowaniem usuwania usterek w okresie gwarancji
Wymagania
  • wykształcenie wyższe budowlane
  • doświadczenie na podobnym stanowisku w budownictwie kubaturowym
  • samodzielność w nadzorowaniu robót budowlanych
  • samodzielność w rozwiązywaniu problemów i podejmowaniu decyzji
  • dobra organizacja pracy własnej, sumienność, dyspozycyjność, samodzielność
  • dobra znajomość rynku budowlanego
  • umiejętność pracy pod presją czasu i stresu
  • umiejętność analitycznego weryfikowania dokumentów
  • silna motywacja i zaangażowanie w wykonywaną pracę
  • umiejętność nawiązywania kontaktów i prowadzenie rozmów handlowych
  • znajomość programów AutoCad, MS Office
  • prawo jazdy kat. B
  • gotowość do szybkiego podjęcia pracy
Oferujemy
  • Umowa o pracę
  • Stabilne zatrudnienie
  • Praca z najlepszymi specjalistami w branży
  • Pakiet Sportowy Medicover
  • Prywatna opieka medyczna
  • Ubezpieczenie grupowe
Inżynier Budowy ds. Wykończeń Kraków Zobacz
Zakres obowiązków
  • Nadzór nad realizacją projektów wykończenia lokali mieszkalnych
  • Wsparcie Kierownika Budowy w realizacji inwestycji
  • Nadzór i współpraca z Podwykonawcami
  • Prowadzenie zamówień materiałów, koordynowanie rozliczeń Podwykonawców
  • Nadzór nad terminowością wykonywania prac i dostawami materiałów
  • Monitorowanie jakości i zgodności prowadzonych robót z dokumentacją oraz warunkami technicznymi wykonania
  • Dbałość o należyte przestrzeganie zasad BHP na budowie
  • Prowadzenie rozmów i korespondencji z klientami oraz podwykonawcami
  • Koordynacja prac budowlanych w ramach powierzonego zakresu procesu budowlanego
  • Uczestnictwo w odbiorach robót
  • Współpraca z zespołem, m.in. kierownikiem filii, kierownikami i inżynierami budów, kierownikami
  • Prowadzenie dokumentacji budowy
  • Prawidłowe dokumentowanie i raportowanie realizowanych zadań
  • Udział w przekazywaniu lokali dla Klientów wraz z koordynowaniem usuwania usterek w okresie gwarancji
Wymagania
  • Wykształcenie wyższe techniczne (kierunek: budownictwo)
  • Samodzielność w rozwiązywaniu problemów i podejmowaniu decyzji
  • Dobra organizacja pracy, dyspozycyjność i komunikatywność
  • Rzetelność i zaangażowanie w wykonywaną pracę
  • Chęć poszerzania swojej wiedzy i doświadczenia
  • Umiejętność prawidłowego czytania dokumentacji technicznej, budowlanej
  • Umiejętność analitycznego weryfikowania dokumentów
  • Umiejętność nawiązywania kontaktów i prowadzenia rozmów handlowych
  • Biegła obsługa komputera (MS Office, Auto Cad)
  • Prawo jazdy kat. B (aktywne)
  • Gotowość do szybkiego podjęcia pracy
Oferujemy
  • Umowa o pracę
  • Stabilne zatrudnienie
  • Praca z najlepszymi specjalistami w branży
  • Pakiet Sportowy Medicover
  • Prywatna opieka medyczna
  • Ubezpieczenie grupowe
Architekt Kraków Zobacz
Zakres obowiązków
  • Kompleksowe wykonanie dokumentacji technicznej Inwestycji: Koncepcja Architektoniczna, Projekt Budowlany, Projekt Wykonawczy,
  • Współpraca z branżystami oraz zewnętrznymi podmiotami w zakresie niezbędnym do realizacji inwestycji,
  • Koordynacja międzybranżowa,
  • Standaryzacja i optymalizacja rozwiązań technicznych,
  • Raportowanie postępów prac nad powierzonym projektem oraz wsparcie zespołu projektowego.
Wymagania
  • Wykształcenie wyższe kierunkowe – Architekt,
  • Biegła znajomość programu Archicad w zakresie modelowania 3D oraz rysunków 2D,
  • Znajomość programu AutoCad,
  • Bardzo dobra znajomość warunków technicznych oraz przepisów prawa budowlanego,
  • Minimum 3 letnie doświadczenie pracy w zawodzie na podobnym stanowisku,
  • Doświadczenie w projektowaniu obiektów mieszkaniowych,
  • Doświadczenie w opracowaniu analiz chłonności inwestycji mieszkaniowych, analiz przesłaniania i nasłonecznienia,
  • Bardzo dobra organizacja pracy oraz umiejętność pracy w zespole,
  • Kreatywność, komunikatywność,
  • Odpowiedzialność, zaangażowanie,
  • Wysoka kultura osobista.
Oferujemy
  • Umowa o pracę
  • Stabilne zatrudnienie
  • Praca z najlepszymi specjalistami w branży
  • Pakiet sportowy Medicover
  • Prywatna opieka medyczna
  • Ubezpieczenie grupowe
Asystent / Asystentka biura Poznań Zobacz
Zakres obowiązków
  • Zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura
  • Wsparcie administracyjno – organizacyjne codziennej pracy pracowników biura
  • Obsługa recepcji/ sekretariatu
  • Prowadzenie kalendarza spotkań
  • Przygotowanie i obsług spotkań
  • Sporządzanie/ redagowanie pism
  • Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz prowadzenie rejestrów obowiązujących w biurze
  • Nadzór i koordynowanie prawidłowego obiegu dokumentów oraz ich archiwizacja
  • Rejestracja faktur
  • Zamawianie materiałów biurowych i artykułów potrzebnych do sprawnego funkcjonowania filii
  • Pośrednictwo oraz zapewnienie efektywnej komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej
  • Bieżąca współpraca z innymi działami spółki, m.in. działem księgowości, działem finansowym, biurem budowy, działem obsługi klienta
  • Wsparcie kierownictwa oraz poszczególnych działów w poznańskiej filii
  • Dbanie o porządek (ogólny wygląd) biura oraz recepcji
  • Dbanie o pozytywny wizerunek Spółki
Wymagania
  • Profesjonalizm, wysoki poziom kultury osobistej
  • Dobra organizacja pracy, dokładność, samodzielność, terminowość, dyspozycyjność, odpowiedzialność
  • Wysoki poziom umiejętności interpersonalnych, komunikatywność
  • Silna motywacja i zaangażowanie w wykonywaną pracę
  • Dobra znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office Word, Excel)
  • Prawo jazdy kat. B

Mile widziane

  • Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów zaocznych
  • Znajomość j. angielskiego
Oferujemy
  • Umowa o pracę
  • Stabilne zatrudnienie
  • Praca z najlepszymi specjalistami w branży
  • Pakiet Sportowy Medicover
  • Prywatna opieka medyczna
  • Ubezpieczenie grupowe
Inżynier budowy Reda Zobacz
Zakres obowiązków
  • kontrola jakości i terminowości wykonywanych robót budowlanych
  • monitorowanie zgodności prowadzonych robót z dokumentacją wykonawczą
  • weryfikacja dokumentacji wykonawczej
  • rozliczanie ilościowe i jakościowe podwykonawców – dokonywanie odbiorów robót budowanych
  • składanie zapytań ofertowych, poszukiwanie na rynku dostawców i wykonawców
  • negocjacje cenowe z dostawcami materiałów i usług
  • optymalizacja kosztów inwestycji
  • przygotowywanie dokumentacji powykonawczej
  • udział w przekazywaniu lokali dla Klientów wraz z koordynowaniem usuwania usterek w okresie gwarancji
Wymagania
  • wymagane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • wykształcenie wyższe techniczne (preferowany kierunek: budownictwo)
  • samodzielność w rozwiązywaniu problemów i podejmowaniu decyzji
  • dobra organizacja pracy, dyspozycyjność i komunikatywność
  • umiejętność pracy pod presją czasu i stresu
  • umiejętność analitycznego weryfikowania dokumentów
  • prawo jazdy kat. B
  • gotowość do szybkiego podjęcia pracy
Oferujemy
  • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku nieruchomości
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego
  • dofinansowanie pakietu sportowego Medicover
  • możliwość ubezpieczenia grupowego, dofinansowanie pakietu medycznego
  • niezbędne narzędzia pracy
  • pracę w młodym, ambitnym zespole
Doradca Klienta Warszawa Zobacz
Zakres obowiązków
  • profesjonalna obsługa Klientów
  • prezentacja nieruchomości
  • aktywna sprzedaż nieruchomości z bieżącej oferty
  • sporządzanie Prospektów Informacyjnych
  • zawieranie umów rezerwacyjnych oraz deweloperskich/zobowiązujących/ przedwstępnych
  • bieżąca współpraca z innymi działami Spółki
  • współpraca z bankami i pośrednikami kredytowymi w zakresie obsługi kredytów hipotecznych Klientów
  • udział w dniach otwartych inwestycji, targach mieszkaniowych i innych wydarzeniach branżowych
  • monitorowanie rynku nieruchomości i bieżących trendów w branży.
Wymagania
  • komunikatywność, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole
  • znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację z Klientami
  • silna motywacja i angażowanie w wykonywaną pracę
  • czynne prawo jazdy kat. B
  • wykształcenie wyższe

Mile widziane

  • doświadczenie w branży nieruchomości. Jeśli jednak sprzedaż to Twoja mocna strona i chcesz rozwijać się w tym kierunku – chętnie Cię poznamy
Oferujemy
  • Umowa o pracę
  • Stabilne zatrudnienie
  • Praca z najlepszymi specjalistami w branży
  • Pakiet Sportowy Medicover
  • Prywatna opieka medyczna
  • Ubezpieczenie grupowe
Wyślij zawartość schowka
na swój email

    Tutaj pojawią się mieszkania, jeśli dodasz je do schowka