Kariera

Poznaj nas

Jesteśmy czołowym polskim deweloperem z bogatym, ponad 30-letnim doświadczeniem na rynku nieruchomości. Realizujemy inwestycje w trzech sektorach – mieszkaniowym, komercyjnym oraz w segmencie apartamentów inwestycyjnych. Prowadzimy i przygotowujemy kolejne projekty deweloperskie w aglomeracji śląskiej, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu, Warszawie, Trójmieście i Poznaniu, a także w Dreźnie we wschodnich Niemczech. Realizujemy duże i ciekawe projekty, które kształtują obraz największych polskich miast. Wyniki sprzedaży od lat zapewniają nam czołową pozycję wśród firm w branży. Nasze działania służą spełnianiu marzeń o komfortowym mieszkaniu, wygodnym biurze i atrakcyjnych przestrzeniach usługowo-handlowych. Od startu działalności przekazaliśmy naszym klientom klucze do ponad 20 tys. lokali. Jako grupa zapewniamy zatrudnienie dla ponad 300 osób. Oferujemy rozwój i pracę z najlepszymi ekspertami branży.

ATAL to
35 lat
doświadczenia
zaufało nam ponad
30 tys. klientów
zatrudniamy ponad
300 osób
spółka notowana
na GPW
czołowa pozycja
w branży
firma z polskim
kapitałem
inwestycje
w największych miastach w kraju
Dlaczego warto do nas dołączyć?

Oferujemy stabilne zatrudnienie i rozwój w strukturach jednego z największych deweloperów w kraju. Tworzymy sprawnie działający i zgrany zespół profesjonalistów, dla których praca w sektorze nieruchomości jest pasją i możliwością ciągłego rozwoju zawodowego. Do współpracy zapraszamy najlepszych ekspertów z doświadczeniem popartym sukcesami, jak również osoby, które chcą rozpocząć swoją karierę i rozwijać się wspólnie z ATAL. Prowadzimy rekrutacje na terenie siedmiu największych aglomeracji kraju. Oferujemy szerokie możliwości zatrudnienia. Poszukujemy pracowników różnych szczebli – od specjalistów po menedżerów – oraz specjalizujących się w wielu dziedzinach: sprzedaży i obsłudze klienta, inżynierów, architektów, po specjalistów z branży administracji, księgowości, finansów czy marketingu.

stabilne zatrudnienie
w oparciu o umowę
o pracę | kontrakt B2B
praca w gronie
najlepszych specjalistów
w branży
możliwość rozwoju
i doskonalenia swoich
umiejętności
współpraca
z renomowanymi
partnerami biznesowymi
prywatna opieka
medyczna oraz 
ubezpieczenia grupowe
karta
Medicover Sport
Aktualnie poszukujemy
Architekt Katowice Zobacz
Zakres obowiązków
  • Wiedza oraz kompleksowe wykonanie w zakresie dokumentacji technicznych inwestycji: Analizy chłonności, Koncepcje, Projekty Zagospodarowania Terenu, Projekty Architektoniczno-Budowlane, Projekty Techniczne, Projekt Wykonawcze, Materiały marketingowe,
  • Współpraca z branżystami oraz zewnętrznymi podmiotami w zakresie niezbędnym do realizacji inwestycji,
  • Koordynacja międzybranżowa,
  • Standaryzacja i optymalizacja rozwiązań technicznych,
  • Raportowanie postępów prac nad powierzonym projektem oraz wsparcie zespołu projektowego.
Wymagania
  • Wykształcenie wyższe kierunkowe – Architekt,
  • Biegła znajomość programu Archicad, w zakresie modelowania 3D oraz rysunków 2D,
  • Znajomość programów Twinmotion, AutoCad, SketchUp, programów graficznych oraz pakietu Office,
  • Bardzo dobra znajomość warunków technicznych oraz przepisów prawa budowlanego,
  • Minimum 3-letnie doświadczenie pracy w zawodzie na podobnym stanowisku,
  • Doświadczenie w projektowaniu obiektów mieszkaniowych,
  • Doświadczenie techniczno-wykonawcze przy realizacji obiektów, m.in. w ramach nadzorów autorskich,
  • Bardzo dobra organizacja pracy oraz umiejętność pracy w zespole,
  • Kreatywność, komunikatywność,
  • Odpowiedzialność, zaangażowanie, konsekwencja w realizacji celów,
  • Wysoka kultura osobista.

Mile widziane

  • Znajomość oprogramowania w środowisku BIM.
Oferujemy
  • Umowa o pracę lub kontrakt B2B,
  • Stabilne zatrudnienie,
  • Praca z najlepszymi specjalistami w branży,
  • Pakiet sportowy Medicover,
  • Prywatna opieka medyczna,
  • Ubezpieczenie grupowe.
Zarządca nieruchomości Katowice Zobacz
Zakres obowiązków
  • Zarządzanie i kierowanie codziennym funkcjonowaniem Nieruchomości mieszkaniowej
  • Kontrola stanu nieruchomości zgodnie z przepisami prawa budowlanego
  • Weryfikacja dokumentacji formalno-prawnej oraz technicznej dotyczącej nieruchomości
  • Przygotowanie zapytań ofertowych na usługi świadczone na rzecz wspólnoty mieszkaniowej
  • Udział w przygotowaniu i aktualizacji regulaminów, statutu i uchwał wspólnoty mieszkaniowej
  • Udział w procesie zgłaszania i usuwania usterek gwarancyjnych
  • Rzetelna i terminowa realizacja zadań oraz współpraca i wsparcie dla pozostałych osób z zespołu zarządzającego obiektem
  • Ustalanie i negocjowanie warunków umów z dostawcami stałych usług związanych z utrzymaniem budynków, w porozumieniu z bezpośrednim przełożonym
  • Udział w procesie windykacji należności
  • Przygotowanie planu gospodarczego i kontrola jego wykonania
  • Współpraca z działem księgowości w zakresie rozliczeń wspólnot
  • Stały kontakt i obsługa informacyjna mieszkańców
  • Prowadzenie zebrań wspólnoty mieszkaniowej, realizacja usługi zarządzania w zgodności z Ustawą o własności lokali, w tym udział w przygotowaniu stosownych dokumentów
  • Prowadzenie książki obiektu budowalnego
  • Zlecanie i dokumentowanie kontroli technicznych i okresowych przeglądów Nieruchomości
  • Optymalizacja koszów związanych z utrzymaniem obiektów
Wymagania
  • Wykształcenie średnie lub wyższe (preferowane profile związanie z branża nieruchomości lub techniczne)
  • Samodzielność w wykonywaniu obowiązków
  • Minimum dwuletnie doświadczenie w zarządzaniu/administrowaniu wspólnotami mieszkaniowymi
  • Komunikatywność
  • Dobra organizacja pracy i komunikatywność
  • Umiejętność radzenia sobie ze stresem
  • Umiejętność sprawnego pisania i redagowania tekstów
  • Prawo jazdy kat. B

Mile widziane

  • Znajomość programu Mieszczanin
  • Licencja zarządcy nieruchomości
Oferujemy
  • Umowa o pracę
  • Stabilne zatrudnienie
  • Praca z najlepszymi specjalistami w branży
  • Pakiet Sportowy Medicover
  • Prywatna opieka medyczna
  • Ubezpieczenie grupowe
Inżynier Budowy Kraków Zobacz
Zakres obowiązków
  • planowanie i organizowanie robót budowlanych
  • kontrola jakości i terminowości wykonywanych robót budowlanych
  • monitorowanie zgodności prowadzonych robót z dokumentacją wykonawczą
  • rozliczanie ilościowe i jakościowe podwykonawców – wykonywanie obmiarów robót, dokonywanie odbiorów robót budowlanych
  • składanie zapytań ofertowych, poszukiwanie na rynku dostawców i podwykonawców
  • negocjacje cenowe z dostawcami materiałów i usług
  • optymalizacja kosztów inwestycji
  • współpraca z biurami projektowymi i firmami wykonawczymi
  • weryfikacja dokumentacji wykonawczej
  • stała kontrola stanu BHP, dbanie o porządek na budowie
  • raportowanie postępów prac
  • prowadzenie rozmów i korespondencji z klientami oraz podwykonawcami
  • udział w przekazywaniu lokali dla klientów wraz z koordynowaniem usuwania usterek w okresie gwarancji
Wymagania
  • wykształcenie wyższe budowlane
  • doświadczenie na podobnym stanowisku w budownictwie kubaturowym
  • samodzielność w nadzorowaniu robót budowlanych
  • samodzielność w rozwiązywaniu problemów i podejmowaniu decyzji
  • dobra organizacja pracy własnej, sumienność, dyspozycyjność, samodzielność
  • dobra znajomość rynku budowlanego
  • umiejętność pracy pod presją czasu i stresu
  • umiejętność analitycznego weryfikowania dokumentów
  • silna motywacja i zaangażowanie w wykonywaną pracę
  • umiejętność nawiązywania kontaktów i prowadzenie rozmów handlowych
  • znajomość programów AutoCad, MS Office
  • prawo jazdy kat. B
  • gotowość do szybkiego podjęcia pracy
Oferujemy
  • Umowa o pracę
  • Stabilne zatrudnienie
  • Praca z najlepszymi specjalistami w branży
  • Pakiet Sportowy Medicover
  • Prywatna opieka medyczna
  • Ubezpieczenie grupowe
Inżynier budowy Szczecin Zobacz
Zakres obowiązków
  • kontrola jakości i terminowości wykonywanych robót budowlanych
  • monitorowanie zgodności prowadzonych robót z dokumentacją wykonawczą
  • weryfikacja dokumentacji wykonawczej
  • rozliczanie ilościowe i jakościowe podwykonawców – dokonywanie odbiorów robót budowanych
  • składanie zapytań ofertowych, poszukiwanie na rynku dostawców i wykonawców
  • negocjacje cenowe z dostawcami materiałów i usług
  • optymalizacja kosztów inwestycji
  • przygotowywanie dokumentacji powykonawczej
  • udział w przekazywaniu lokali dla Klientów wraz z koordynowaniem usuwania usterek w okresie gwarancji
Wymagania
  • wymagane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • wykształcenie wyższe techniczne (preferowany kierunek: budownictwo)
  • samodzielność w rozwiązywaniu problemów i podejmowaniu decyzji
  • dobra organizacja pracy, dyspozycyjność i komunikatywność
  • umiejętność pracy pod presją czasu i stresu
  • umiejętność analitycznego weryfikowania dokumentów
  • prawo jazdy kat. B
  • gotowość do szybkiego podjęcia pracy
Oferujemy
  • Umowa o pracę
  • Stabilne zatrudnienie
  • Praca z najlepszymi specjalistami w branży
  • Pakiet Sportowy Medicover
  • Prywatna opieka medyczna
  • Ubezpieczenie grupowe
Specjalista ds. marketingu Warszawa Zobacz
Zakres obowiązków
  • Udział w realizacji i współtworzenie strategii marketingowej dla poszczególnych inwestycji deweloperskich realizowanych w Warszawie, Łodzi i Trójmieście
  • Gotowość do częstych podróży służbowych
  • Współpraca z działem sprzedaży w zakresie określania potrzeb marketingowych.
  • Współpraca z ogólnopolskim działem marketingu w celu realizacji przyjętych planów marketingowych.
  • Współtworzenie materiałów promocyjnych – katalogów, ulotek, banerów, reklam prasowych i outdoorowych w zakresie koncepcji – tonu komunikacji, kierunku.
  • Weryfikacja efektywności kampanii w Google Ads, Meta Ads, w portalach branżowych.
  • Tworzenie content planu do mediów społecznościowych, przygotowywanie scenariuszy rolek oraz innych materiałów wideo we współpracy z podwykonawcami.
  • Organizacja dni otwartych, targów mieszkaniowych.
  • Współpraca z lokalnymi mediami i partnerami.
  • Analiza lokalnego rynku nieruchomości i działań konkurencji, trendów w celu dostosowania strategii marketingowej do potrzeb klientów.
  • Przygotowywanie raportów i rekomendacji.
  • Koordynacja pracy grafików, agencji kreatywnych, fotografów, operatorów dronów.
  • Wybór podwykonawców i nadzór nad realizacją wykonywanych zleceń.
  • Nadzór nad jakością materiałów promocyjnych i zgodnością z identyfikacją wizualną marki.
Wymagania
  • Minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku.
  • Wykształcenie wyższe na kierunku marketing lub pokrewnym.
  • Bardzo dobra znajomość narzędzi marketingowych i umiejętność ich efektywnego wykorzystania w różnych kanałach komunikacji.
  • Umiejętność planowania i realizacji kompleksowych kampanii reklamowych i promocyjnych.
  • Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
  • Umiejętność analizy i interpretacji danych rynkowych oraz konsumenckich.
  • Dobra organizacja pracy własnej oraz umiejętność efektywnego zarządzania czasem.
  • Umiejętność pracy w zespole i budowania skutecznej komunikacji z różnymi działami firmy.
  • Duża samodzielność i wielozadaniowość.
  • Umiejętność pracy pod presją czasu oraz szybkiego zdobywania informacji.
  • Umiejętności negocjacyjne.
  • Dobra znajomość pakietu Office, mile widziana znajomość programów graficznych i analitycznych.
  • Odporność na stres oraz umiejętność pracy pod presją czasu.
  • Czynne prawo jazdy kat. B.

Mile widziane

  • Praktyczna znajomość narzędzi Google np. Google Analytics, Google Lookerstudio, Menedżer Profilu Firmy.
  • Znajomość programów graficznych np. Canva, Figma, Photoshop.
  • Doświadczenie w zakresie marketingu B2B, promocji BTL, reklamy lub sprzedaży.
  • Kreatywność i nieszablonowe myślenie.
  • Lekkie pióro z doskonałą znajomością języka polskiego.
  • Podstawowa znajomość WordPressa.
Oferujemy
  • Umowa o pracę
  • Stabilne zatrudnienie
  • Praca z najlepszymi specjalistami w branży
  • Pakiet Sportowy Medicover
  • Prywatna opieka medyczna
  • Ubezpieczenie grupowe
Starszy Specjalista ds. Przygotowania Inwestycji / Project Manager Warszawa Zobacz
Zakres obowiązków
  • Pełna koordynacja procesu inwestycyjnego w zakresie przygotowania inwestycji, w tym w szczególności procedur formalno-prawnych,
  • Weryfikacja dokumentacji, nadzór nad wykonaniem dokumentacji koncepcyjnej, budowlanej, wykonawczej,
  • Prowadzenie uzgodnień z administracją samorządową,
  • Współudział w przygotowywaniu umów, kontraktów, porozumień niezbędnych na etapie przygotowania inwestycji,
  • Bieżąca współpraca z urzędami, zarządcami dróg, gestorami sieci, projektantami oraz innymi podmiotami współpracującymi,
  • Przygotowywanie elementów analiz inwestycyjnych dla wybranych projektów,
  • Tworzenie oraz nadzorowanie harmonogramów,
  • Bieżąca współpraca z Działem Projektowym, Działem Realizacji, Działem Obsługi Klienta, Działem Marketingu,
  • Reprezentowanie Inwestora przed urzędami, kontrahentami, partnerami biznesowymi, gestorami sieci, dostawcami mediów.
Wymagania
  • Udokumentowany czynny udział w co najmniej dwóch zakończonych procesach przygotowania inwestycji od nabycia gruntu do uzyskania pozwolenia na budowę – min. 3-5 lat doświadczenia w pracy po stronie dewelopera mieszkaniowego, spółdzielni mieszkaniowej lub inwestora instytucjonalnego,
  • Wykształcenie wyższe techniczne, mile widziane związane z architekturą/budownictwem,
  • Bardzo dobra znajomość procesu projektowego i inwestycyjnego oraz związanych z nimi procedur urzędowych,
  • Umiejętność czytania ze zrozumieniem i weryfikacji dokumentacji projektowej, umów, dokumentów związanych z procesem inwestycyjnym, dokumentów planistycznych,
  • Znajomość obsługi komputera – MS Office, Auto CAD,
  • Prawo jazdy kat. B,
  • Umiejętności negocjacyjne, odpowiedzialność i samodzielność w realizowaniu zadań,
  • Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
  • Dobra organizacja pracy, umiejętność priorytetyzacji zadań,
  • Silna motywacja i zaangażowanie w wykonywaną pracę.
Oferujemy
  • Umowa o pracę
  • Stabilne zatrudnienie
  • Praca z najlepszymi specjalistami w branży
  • Pakiet Sportowy Medicover
  • Prywatna opieka medyczna
  • Ubezpieczenie grupowe
Specjalista ds. wykończeń Warszawa Zobacz
Zakres obowiązków
  • profesjonalne doradztwo i obsługa klientów przy ustalaniu szczegółów dotyczących aranżacji mieszkań wykańczanych pod klucz,
  • kompletowanie dokumentów (wytycznych wykańczanych mieszkań) do umów,
  • przygotowywanie wytycznych do realizacji wykończeń mieszkań,
  • tworzenie zamówień materiałów i rozliczanie faktur,
  • budowanie relacji z klientem,
  • dbałość o wizerunek i ekspozycję w strefie aranżacji,
  • pomoc przy organizacji biura,
  • współpraca z działem marketingu, działem obsługi klienta, inżynierem zmian lokatorskich
  • projektowanie mieszkań pokazowych.
Wymagania
  • wykształcenie wyższe kierunkowe (architekt, projektant wnętrz),
  • wiedza dotycząca najnowszych trendów designerskich,
  • komunikatywność, odpowiedzialność, dokładność, dobra organizacja pracy,
  • silna motywacja i zaangażowanie w wykonywaną pracę,
  • znajomość technik sprzedaży,
  • dobra znajomość programu MS Office,
  • dobra znajomość programu SketchUp, pConPlanner,
  • znajomość języka angielskiego,
  • gotowość do szybkiego podjęcia pracy

Mile widziane

  • prawo jazdy kat. B,
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (np. w biurze architektonicznym, przy projektowaniu wnętrz, nadzór nad wykonaniem projektu)
Oferujemy
  • Umowa o pracę
  • Stabilne zatrudnienie
  • Praca z najlepszymi specjalistami w branży
  • Pakiet Sportowy Medicover
  • Prywatna opieka medyczna
  • Ubezpieczenie grupowe
Asystent / Asystentka ds. Wykończeń Mieszkań Wrocław Zobacz
Zakres obowiązków
  • profesjonalne doradztwo i obsługa klientów przy ustalaniu szczegółów dotyczących aranżacji mieszkań wykańczanych pod klucz,
  • kompletowanie dokumentów (wytycznych wykańczanych mieszkań) do umów,
  • przygotowywanie wytycznych do realizacji wykończeń mieszkań,
  • tworzenie zamówień materiałów i rozliczanie faktur,
  • budowanie relacji z klientem,
  • dbałość o wizerunek i ekspozycję w strefie aranżacji,
  • pomoc przy organizacji biura,
Wymagania
  • wykształcenie wyższe kierunkowe (architekt, projektant wnętrz),
  • wiedza dotycząca najnowszych trendów designerskich,
  • komunikatywność, odpowiedzialność, dokładność, dobra organizacja pracy,
  • silna motywacja i zaangażowanie w wykonywaną pracę,
  • umiejętność sprzedaży i negocjacji,
  • dobra znajomość programu MS Office,
  • znajomość języka angielskiego,
  • prawo jazdy kat. B,
  • gotowość do szybkiego podjęcia pracy,

Mile widziane

  • doświadczenie zawodowe w obszarze projektowania wnętrz oraz obsługi klienta,
Oferujemy
  • Umowa o pracę
  • Stabilne zatrudnienie
  • Praca z najlepszymi specjalistami w branży
  • Pakiet Sportowy Medicover
  • Prywatna opieka medyczna
  • Ubezpieczenie grupowe
Wyślij zawartość schowka
na swój email

    Tutaj pojawią się mieszkania, jeśli dodasz je do schowka