Kariera

Poznaj nas

Jesteśmy czołowym polskim deweloperem z bogatym, ponad 30-letnim doświadczeniem na rynku nieruchomości. Realizujemy inwestycje w trzech sektorach – mieszkaniowym, komercyjnym oraz w segmencie apartamentów inwestycyjnych. Prowadzimy i przygotowujemy kolejne projekty deweloperskie w aglomeracji śląskiej, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu, Warszawie, Trójmieście i Poznaniu, a także w Dreźnie we wschodnich Niemczech. Realizujemy duże i ciekawe projekty, które kształtują obraz największych polskich miast. Wyniki sprzedaży od lat zapewniają nam czołową pozycję wśród firm w branży. Nasze działania służą spełnianiu marzeń o komfortowym mieszkaniu, wygodnym biurze i atrakcyjnych przestrzeniach usługowo-handlowych. Od startu działalności przekazaliśmy naszym klientom klucze do ponad 20 tys. lokali. Jako grupa zapewniamy zatrudnienie dla ponad 300 osób. Oferujemy rozwój i pracę z najlepszymi ekspertami branży.

ATAL to
35 lat
doświadczenia
zaufało nam ponad
30 tys. klientów
zatrudniamy ponad
300 osób
spółka notowana
na GPW
czołowa pozycja
w branży
firma z polskim
kapitałem
inwestycje
w największych miastach w kraju
Dlaczego warto do nas dołączyć?

Oferujemy stabilne zatrudnienie i rozwój w strukturach jednego z największych deweloperów w kraju. Tworzymy sprawnie działający i zgrany zespół profesjonalistów, dla których praca w sektorze nieruchomości jest pasją i możliwością ciągłego rozwoju zawodowego. Do współpracy zapraszamy najlepszych ekspertów z doświadczeniem popartym sukcesami, jak również osoby, które chcą rozpocząć swoją karierę i rozwijać się wspólnie z ATAL. Prowadzimy rekrutacje na terenie siedmiu największych aglomeracji kraju. Oferujemy szerokie możliwości zatrudnienia. Poszukujemy pracowników różnych szczebli – od specjalistów po menedżerów – oraz specjalizujących się w wielu dziedzinach: sprzedaży i obsłudze klienta, inżynierów, architektów, po specjalistów z branży administracji, księgowości, finansów czy marketingu.

stabilne zatrudnienie
w oparciu o umowę
o pracę | kontrakt B2B
praca w gronie
najlepszych specjalistów
w branży
możliwość rozwoju
i doskonalenia swoich
umiejętności
współpraca
z renomowanymi
partnerami biznesowymi
prywatna opieka
medyczna oraz 
ubezpieczenia grupowe
karta
Medicover Sport
Aktualnie poszukujemy
Doradca Klienta (obsługa posprzedażowa) Gdańsk Zobacz
Zakres obowiązków
  • Przygotowanie rozliczeń umów zawartych z klientami
  • Obsługa procesu przekazań lokali
  • Obsługa procesu zawierania umów notarialnych
  • Utrzymywanie relacji z klientami w zakresie obsługiwanych procesów
  • Reprezentowanie spółki jako pełnomocnik w kancelarii notarialnej
  • Bieżąca współpraca z innymi działami spółki, m.in. Dział Księgowości, Dział Finansowy, Biuro Budowy, Dział Wykończeń, Dział Zmian Lokatorskich
Wymagania
  • wykształcenie wyższe
  • doświadczenie w pracy biurowej (min. 2 lata), mile widziane doświadczenie w branży deweloperskiej/nieruchomości, ubezpieczeniowej lub w banku
  • staranność w wykonywaniu powierzonej pracy, dobra organizacja pracy
  • umiejętność pracy w zespole, komunikatywność
  • prawo jazdy kat. B
Oferujemy
  • Umowa o pracę
  • Stabilne zatrudnienie
  • Praca z najlepszymi specjalistami w branży
  • Pakiet Sportowy Medicover
  • Prywatna opieka medyczna
  • Ubezpieczenie grupowe
Doradca Klienta Gdańsk Zobacz
Zakres obowiązków
  • profesjonalna obsługa Klientów
  • prezentacja nieruchomości
  • aktywna sprzedaż nieruchomości z bieżącej oferty
  • sporządzanie Prospektów Informacyjnych
  • zawieranie umów rezerwacyjnych oraz deweloperskich/zobowiązujących/ przedwstępnych
  • bieżąca współpraca z innymi działami Spółki, m.in. Dział Wykończeń ATAL Design, Dział Prawny, Zmiany lokatorskie, Biuro Budowy
  • współpraca z bankami i pośrednikami kredytowymi w zakresie obsługi kredytów hipotecznych Klientów
  • udział w dniach otwartych inwestycji, targach mieszkaniowych i innych wydarzeniach branżowych
  • budowanie długotrwałych relacji z Klientami
Wymagania
  • minimum 2 lata doświadczenia w branży deweloperskiej/nieruchomości
  • komunikatywność, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy i umiejętność pracy w zespole
  • znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację z Klientami
  • silna motywacja i zaangażowanie w wykonywaną pracę
  • czynne prawo jazdy kat. B
  • wykształcenie wyższe
Oferujemy
  • Umowa o pracę
  • Stabilne zatrudnienie
  • Praca z najlepszymi specjalistami w branży
  • Pakiet Sportowy Medicover
  • Prywatna opieka medyczna
  • Ubezpieczenie grupowe
Doradca Klienta Gdynia Zobacz
Zakres obowiązków
  • profesjonalna obsługa Klientów
  • prezentacja nieruchomości
  • aktywna sprzedaż nieruchomości z bieżącej oferty
  • sporządzanie Prospektów Informacyjnych
  • zawieranie umów rezerwacyjnych oraz deweloperskich/zobowiązujących/ przedwstępnych
  • bieżąca współpraca z innymi działami Spółki, m.in. Dział Wykończeń ATAL Design, Dział Prawny, Zmiany lokatorskie, Biuro Budowy
  • współpraca z bankami i pośrednikami kredytowymi w zakresie obsługi kredytów hipotecznych Klientów
  • udział w dniach otwartych inwestycji, targach mieszkaniowych i innych wydarzeniach branżowych
  • budowanie długotrwałych relacji z Klientami
Wymagania
  • minimum 2 lata doświadczenia w branży deweloperskiej/nieruchomości
  • komunikatywność, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy i umiejętność pracy w zespole
  • znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację z Klientami
  • silna motywacja i zaangażowanie w wykonywaną pracę
  • czynne prawo jazdy kat. B
  • wykształcenie wyższe
Oferujemy
  • Umowa o pracę
  • Stabilne zatrudnienie
  • Praca z najlepszymi specjalistami w branży
  • Pakiet Sportowy Medicover
  • Prywatna opieka medyczna
  • Ubezpieczenie grupowe
Majster budowy Katowice Zobacz
Zakres obowiązków

Twój zakres obowiązków

  • Wsparcie Kierownika Budowy w realizacji inwestycji
  • Nadzór i współpraca z Podwykonawcami
  • Prowadzenie zamówień materiałów, koordynowanie rozliczeń Podwykonawców
  • Nadzór nad terminowością wykonywania prac i dostawami materiałów
  • Monitorowanie jakości i zgodności prowadzonych robót z dokumentacją oraz warunkami technicznymi wykonania
  • Dbałość o należyte przestrzeganie zasad BHP na budowie
  • Prowadzenie rozmów i korespondencji z klientami oraz podwykonawcami
  • Koordynacja prac budowlanych w ramach powierzonego zakresu procesu budowlanego
  • Uczestnictwo w odbiorach robót
  • Współpraca z zespołem, m.in. kierownikiem filii, kierownikami i inżynierami budów, kierownikami
  • Prowadzenie dokumentacji budowy
  • Prawidłowe dokumentowanie i raportowanie realizowanych zadań
Wymagania
  • Wykształcenie techniczne (kierunek: budownictwo)
  • Samodzielność w rozwiązywaniu problemów i podejmowaniu decyzji
  • Dobra organizacja pracy, dyspozycyjność i komunikatywność
  • Rzetelność i zaangażowanie w wykonywaną pracę
  • Chęć poszerzania swojej wiedzy i doświadczenia
  • Umiejętność prawidłowego czytania dokumentacji technicznej, budowlanej
  • Umiejętność analitycznego weryfikowania dokumentów
  • Umiejętność nawiązywania kontaktów i prowadzenia rozmów handlowych
  • Biegła obsługa komputera (MS Office, Auto Cad)
  • Prawo jazdy kat. B (aktywne)
  • Gotowość do szybkiego podjęcia pracy
Oferujemy
  • Umowa o pracę lub kontrakt B2B
  • Stabilne zatrudnienie
  • Praca z najlepszymi specjalistami w branży
  • Karta Multisport
  • Prywatna opieka medyczna
  • Ubezpieczenie grupowe
Zarządca nieruchomości Katowice Zobacz
Zakres obowiązków
  • Zarządzanie i kierowanie codziennym funkcjonowaniem Nieruchomości mieszkaniowej
  • Kontrola stanu nieruchomości zgodnie z przepisami prawa budowlanego
  • Weryfikacja dokumentacji formalno-prawnej oraz technicznej dotyczącej nieruchomości
  • Przygotowanie zapytań ofertowych na usługi świadczone na rzecz wspólnoty mieszkaniowej
  • Udział w przygotowaniu i aktualizacji regulaminów, statutu i uchwał wspólnoty mieszkaniowej
  • Udział w procesie zgłaszania i usuwania usterek gwarancyjnych
  • Rzetelna i terminowa realizacja zadań oraz współpraca i wsparcie dla pozostałych osób z zespołu zarządzającego obiektem
  • Ustalanie i negocjowanie warunków umów z dostawcami stałych usług związanych z utrzymaniem budynków, w porozumieniu z bezpośrednim przełożonym
  • Udział w procesie windykacji należności
  • Przygotowanie planu gospodarczego i kontrola jego wykonania
  • Współpraca z działem księgowości w zakresie rozliczeń wspólnot
  • Stały kontakt i obsługa informacyjna mieszkańców
  • Prowadzenie zebrań wspólnoty mieszkaniowej, realizacja usługi zarządzania w zgodności z Ustawą o własności lokali, w tym udział w przygotowaniu stosownych dokumentów
  • Prowadzenie książki obiektu budowalnego
  • Zlecanie i dokumentowanie kontroli technicznych i okresowych przeglądów Nieruchomości
  • Optymalizacja koszów związanych z utrzymaniem obiektów
Wymagania
  • Wykształcenie średnie lub wyższe (preferowane profile związanie z branża nieruchomości lub techniczne)
  • Samodzielność w wykonywaniu obowiązków
  • Minimum dwuletnie doświadczenie w zarządzaniu/administrowaniu wspólnotami mieszkaniowymi
  • Komunikatywność
  • Dobra organizacja pracy i komunikatywność
  • Umiejętność radzenia sobie ze stresem
  • Umiejętność sprawnego pisania i redagowania tekstów
  • Prawo jazdy kat. B

Mile widziane

  • Znajomość programu Mieszczanin
  • Licencja zarządcy nieruchomości
Oferujemy
  • Umowa o pracę
  • Stabilne zatrudnienie
  • Praca z najlepszymi specjalistami w branży
  • Pakiet Sportowy Medicover
  • Prywatna opieka medyczna
  • Ubezpieczenie grupowe
Architekt Katowice Zobacz
Zakres obowiązków
  • Wiedza oraz kompleksowe wykonanie w zakresie dokumentacji technicznych inwestycji: Analizy chłonności, Koncepcje, Projekty Zagospodarowania Terenu, Projekty Architektoniczno-Budowlane, Projekty Techniczne, Projekt Wykonawcze, Materiały marketingowe,
  • Współpraca z branżystami oraz zewnętrznymi podmiotami w zakresie niezbędnym do realizacji inwestycji,
  • Koordynacja międzybranżowa,
  • Standaryzacja i optymalizacja rozwiązań technicznych,
  • Raportowanie postępów prac nad powierzonym projektem oraz wsparcie zespołu projektowego.
Wymagania
  • Wykształcenie wyższe kierunkowe – Architekt,
  • Biegła znajomość programu Archicad, w zakresie modelowania 3D oraz rysunków 2D,
  • Znajomość programów Twinmotion, AutoCad, SketchUp, programów graficznych oraz pakietu Office,
  • Bardzo dobra znajomość warunków technicznych oraz przepisów prawa budowlanego,
  • Minimum 3-letnie doświadczenie pracy w zawodzie na podobnym stanowisku,
  • Doświadczenie w projektowaniu obiektów mieszkaniowych,
  • Doświadczenie techniczno-wykonawcze przy realizacji obiektów, m.in. w ramach nadzorów autorskich,
  • Bardzo dobra organizacja pracy oraz umiejętność pracy w zespole,
  • Kreatywność, komunikatywność,
  • Odpowiedzialność, zaangażowanie, konsekwencja w realizacji celów,
  • Wysoka kultura osobista.

Mile widziane

  • Znajomość oprogramowania w środowisku BIM.
Oferujemy
  • Umowa o pracę lub kontrakt B2B,
  • Stabilne zatrudnienie,
  • Praca z najlepszymi specjalistami w branży,
  • Pakiet sportowy Medicover,
  • Prywatna opieka medyczna,
  • Ubezpieczenie grupowe.
Specjalista ds. Przygotowania Inwestycji Katowice Zobacz
Zakres obowiązków
  • Współpraca z biurami projektowymi, branżystami oraz innymi zewnętrznymi podmiotami (w tym gestorami mediów) w zakresie niezbędnym do przygotowania i realizacji inwestycji.
  • Weryfikacja dokumentacji projektowej niezbędnej do realizacji procesu inwestycyjnego.
  • Nadzór nad harmonogramem prac projektowych.
  • Czynny udział w postępowaniach administracyjnych na każdym etapie procesu inwestycyjnego.
  • Wewnętrzna współpraca z działami: Realizacji Inwestycji, Projektowym, Sprzedaży oraz Prawnym, w zakresie niezbędnym do przygotowania, realizacji oraz oddania do użytkowania inwestycji.
  • Raportowanie postępów prac nad powierzonymi zadaniami.
Wymagania
  • Wykształcenie wyższe techniczne – preferowane Budownictwo i pokrewne.
  • Umiejętność czytania i analizowania dokumentacji projektowej.
  • Dobra znajomość warunków technicznych oraz przepisów prawa budowlanego.
  • Bardzo dobra organizacja pracy.
  • Kreatywność, komunikatywność.
  • Odpowiedzialność, zaangażowanie.
  • Wysoka kultura osobista.
  • Prawo jazdy kat. B.
Oferujemy
  • Pracę w największej firmie z sektora budownictwa mieszkaniowego i komercyjnego o ugruntowanej pozycji na rynku.
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub B2B.
  • Pakiet medyczny oraz Multisport.
  • Niezbędne narzędzia pracy.
Inżynier budowy Katowice Zobacz
Zakres obowiązków
  • Wsparcie Kierownika Budowy w realizacji inwestycji
  • Nadzór i współpraca z Podwykonawcami
  • Prowadzenie zamówień materiałów, koordynowanie rozliczeń Podwykonawców
  • Nadzór nad terminowością wykonywania prac i dostawami materiałów
  • Monitorowanie jakości i zgodności prowadzonych robót z dokumentacją oraz warunkami technicznymi wykonania
  • Dbałość o należyte przestrzeganie zasad BHP na budowie
  • Prowadzenie rozmów i korespondencji z klientami oraz podwykonawcami
  • Koordynacja prac budowlanych w ramach powierzonego zakresu procesu budowlanego
  • Uczestnictwo w odbiorach robót
  • Współpraca z zespołem, m.in. kierownikiem filii, kierownikami i inżynierami budów, kierownikami
  • Prowadzenie dokumentacji budowy
  • Prawidłowe dokumentowanie i raportowanie realizowanych zadań
Wymagania
  • Wykształcenie wyższe techniczne (kierunek: budownictwo)
  • Samodzielność w rozwiązywaniu problemów i podejmowaniu decyzji
  • Dobra organizacja pracy, dyspozycyjność i komunikatywność
  • Rzetelność i zaangażowanie w wykonywaną pracę
  • Chęć poszerzania swojej wiedzy i doświadczenia
  • Umiejętność prawidłowego czytania dokumentacji technicznej, budowlanej
  • Umiejętność analitycznego weryfikowania dokumentów
  • Umiejętność nawiązywania kontaktów i prowadzenia rozmów handlowych
  • Biegła obsługa komputera (MS Office, Auto Cad)
  • Prawo jazdy kat. B (aktywne)
  • Gotowość do szybkiego podjęcia pracy
Oferujemy
  • Umowa o pracę lub kontrakt B2B
  • Stabilne zatrudnienie
  • Praca z najlepszymi specjalistami w branży
  • Karta Multisport
  • Prywatna opieka medyczna
  • Ubezpieczenie grupowe
Inżynier Budowy Kraków Zobacz
Zakres obowiązków
  • planowanie i organizowanie robót budowlanych
  • kontrola jakości i terminowości wykonywanych robót budowlanych
  • monitorowanie zgodności prowadzonych robót z dokumentacją wykonawczą
  • rozliczanie ilościowe i jakościowe podwykonawców – wykonywanie obmiarów robót, dokonywanie odbiorów robót budowlanych
  • składanie zapytań ofertowych, poszukiwanie na rynku dostawców i podwykonawców
  • negocjacje cenowe z dostawcami materiałów i usług
  • optymalizacja kosztów inwestycji
  • współpraca z biurami projektowymi i firmami wykonawczymi
  • weryfikacja dokumentacji wykonawczej
  • stała kontrola stanu BHP, dbanie o porządek na budowie
  • raportowanie postępów prac
  • prowadzenie rozmów i korespondencji z klientami oraz podwykonawcami
  • udział w przekazywaniu lokali dla klientów wraz z koordynowaniem usuwania usterek w okresie gwarancji
Wymagania
  • wykształcenie wyższe budowlane
  • doświadczenie na podobnym stanowisku w budownictwie kubaturowym
  • samodzielność w nadzorowaniu robót budowlanych
  • samodzielność w rozwiązywaniu problemów i podejmowaniu decyzji
  • dobra organizacja pracy własnej, sumienność, dyspozycyjność, samodzielność
  • dobra znajomość rynku budowlanego
  • umiejętność pracy pod presją czasu i stresu
  • umiejętność analitycznego weryfikowania dokumentów
  • silna motywacja i zaangażowanie w wykonywaną pracę
  • umiejętność nawiązywania kontaktów i prowadzenie rozmów handlowych
  • znajomość programów AutoCad, MS Office
  • prawo jazdy kat. B
  • gotowość do szybkiego podjęcia pracy
Oferujemy
  • Umowa o pracę
  • Stabilne zatrudnienie
  • Praca z najlepszymi specjalistami w branży
  • Pakiet Sportowy Medicover
  • Prywatna opieka medyczna
  • Ubezpieczenie grupowe
Architekt Kraków Zobacz
Zakres obowiązków
  • Kompleksowe wykonanie dokumentacji technicznej Inwestycji: Koncepcja Architektoniczna, Projekt Budowlany, Projekt Wykonawczy,
  • Współpraca z branżystami oraz zewnętrznymi podmiotami w zakresie niezbędnym do realizacji inwestycji,
  • Koordynacja międzybranżowa,
  • Standaryzacja i optymalizacja rozwiązań technicznych,
  • Raportowanie postępów prac nad powierzonym projektem oraz wsparcie zespołu projektowego.
Wymagania
  • Wykształcenie wyższe kierunkowe – Architekt,
  • Biegła znajomość programu Archicad w zakresie modelowania 3D oraz rysunków 2D,
  • Znajomość programu AutoCad,
  • Bardzo dobra znajomość warunków technicznych oraz przepisów prawa budowlanego,
  • Minimum 3 letnie doświadczenie pracy w zawodzie na podobnym stanowisku,
  • Doświadczenie w projektowaniu obiektów mieszkaniowych,
  • Doświadczenie w opracowaniu analiz chłonności inwestycji mieszkaniowych, analiz przesłaniania i nasłonecznienia,
  • Bardzo dobra organizacja pracy oraz umiejętność pracy w zespole,
  • Kreatywność, komunikatywność,
  • Odpowiedzialność, zaangażowanie,
  • Wysoka kultura osobista.

Mile widziane

  • Znajomość oprogramowania w środowisku BIM.
Oferujemy
  • Umowa o pracę
  • Stabilne zatrudnienie
  • Praca z najlepszymi specjalistami w branży
  • Pakiet sportowy Medicover
  • Prywatna opieka medyczna
  • Ubezpieczenie grupowe
Doradca Klienta Łódź Zobacz
Zakres obowiązków
  • profesjonalna obsługa Klientów
  • prezentacja nieruchomości
  • aktywna sprzedaż nieruchomości z bieżącej oferty
  • sporządzanie Prospektów Informacyjnych
  • zawieranie umów rezerwacyjnych oraz deweloperskich/zobowiązujących/ przedwstępnych
  • bieżąca współpraca z innymi działami Spółki, m.in. Dział Wykończeń ATAL Design, Dział Prawny, Zmiany lokatorskie, Biuro Budowy
  • współpraca z bankami i pośrednikami kredytowymi w zakresie obsługi kredytów hipotecznych Klientów
  • udział w dniach otwartych inwestycji, targach mieszkaniowych i innych wydarzeniach branżowych
  • budowanie długotrwałych relacji z Klientami
Wymagania
  • minimum 2 lata doświadczenia w branży deweloperskiej/nieruchomości/sektor bankowy
  • komunikatywność, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy i umiejętność pracy w zespole
  • znasz język angielski w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację z Klientami
  • posiadasz silną motywację i angażujesz się w wykonywaną pracę
  • czynne prawo jazdy kat. B
  • wykształcenie wyższe
Oferujemy
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku nieruchomości
  • pracę z najlepszymi specjalistami w branży
  • prywatną opiekę medyczną
  • pakiet sportowy
  • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego
Project Menager Szczecin Zobacz
Zakres obowiązków
  • pełna koordynacja procesu inwestycyjnego w zakresie przygotowania inwestycji,
  • pełna koordynacja procedur formalno – prawnych,
  • weryfikacja merytoryczna dokumentacji, w tym nadzór nad wykonaniem dokumentacji koncepcyjnej, budowlanej, wykonawczej i powykonawczej,
  • optymalizacja projektów inwestycyjnych,
  • analiza stanu prawnego terenu, umiejętności przeprowadzania due diligence,
  • prowadzenie uzgodnień z administracją samorządową,
  • współpraca z biurami projektowymi/ pracowniami / architektami/ branżystami zewnętrznymi,
  • współudział w przygotowywaniu umów, kontraktów, porozumień z architektami i urzędami,
  • bieżący kontakt ze współpracującymi podmiotami (m.in. projektantami, gestorami sieci, urzędami itp.),
  • bieżąca współpraca z Działem Projektowym, Działem Realizacji, Działem Sprzedaży i Marketingu w koordynacji obiegu dokumentacji w strukturach Spółki oraz wsparcie na etapie realizacji projektu,
  • reprezentowanie Inwestora przed urzędami, kontrahentami,
  • bieżące reprezentowanie Spółki wobec partnerów biznesowych, urzędów, gestorów sieci i dostawców mediów.
Wymagania
  • wykształcenie wyższe na kierunku architektura lub budownictwo,
  • co najmniej 3-5 letni staż pracy w biurze projektowym lub u dewelopera,
  • znajomość procesu inwestycyjnego oraz procedur administracyjnych związanych z budownictwem mieszkaniowym,
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej i umiejętność pracy w zespole, wysokie umiejętności interpersonalne,
  • doświadczenie w opracowaniu dokumentacji budowlanej i wykonawczej,
  • odpowiedzialne podejście do pracy, duże zaangażowanie i konsekwencja w realizacji celów,
  • umiejętność podejmowania decyzji i wysoka umiejętność priorytetyzacji zadań,
  • wysoka kultura osobista, komunikatywność,
  • prawo jazdy
Oferujemy
  • Umowa o pracę
  • Stabilne zatrudnienie
  • Praca z najlepszymi specjalistami w branży
  • Pakiet Sportowy Medicover
  • Prywatna opieka medyczna
  • Ubezpieczenie grupowe
Kierownik Robót Szczecin Zobacz
Zakres obowiązków
  • Kierowanie robotami zgodnie z przepisami prawa budowlanego.
  • Kontrola jakości i terminowości wykonywanych robót budowlanych.
  • Monitorowanie zgodności prowadzonych robót z dokumentacją wykonawczą.
  • Rozliczanie ilościowe i jakościowe podwykonawców – wykonywanie obmiarów robót, dokonywanie odbiorów robót budowanych.
  • Składanie zapytań ofertowych, poszukiwanie na rynku dostawców i podwykonawców.
  • Negocjacje cenowe z dostawcami materiałów i usług.
  • Współpraca z biurami projektowymi i firmami wykonawczymi.
  • Weryfikacja dokumentacji wykonawczej.
  • Raportowanie postępów prac przełożonym.
Wymagania
  • Wykształcenie wyższe techniczne.
  • Uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi.
  • Min. roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, w budownictwie kubaturowym.
  • Sumienność, samodzielność, bardzo dobra organizacja pracy własnej.
  • Dobra znajomość rynku budowlanego.
  • Umiejętność nawiązywania kontaktów i prowadzenie rozmów handlowych.
  • Umiejętność analitycznego weryfikowania dokumentów.
  • Bardzo dobra znajomość programów AutoCad, Norma; znajomość podstawowych aktów prawnych i norm budowlanych.
  • Prawo jazdy kat. B.
Oferujemy
  • Umowa o pracę
  • Stabilne zatrudnienie
  • Praca z najlepszymi specjalistami w branży
  • Pakiet Sportowy Medicover
  • Prywatna opieka medyczna
  • Ubezpieczenie grupowe
Inżynier ds. obsługi gwarancyjnej Warszawa Zobacz
Zakres obowiązków
  • Koordynacja procesu reklamacji od przyjęcia zgłoszenia do potwierdzenia jego realizacji
  • Podejmowanie działań mających na celu optymalizację istniejących procesów związanych z utrzymaniem technicznym obiektów, realizacją zgłoszeń gwarancyjnych, wskazywanie obszarów do poprawy, ocenę rentowności podejmowanych działań
  • Nadzór nad dochodzeniem należności od podwykonawców z tytułu wykonawstwa zastępczego
  • Współpraca z innymi działami w ramach struktury organizacyjnej Spółki
  • Współpraca z kancelariami prawnymi, ubezpieczycielami – analiza w zakresie roszczeń odszkodowawczych
  • Zarządzanie podległym zespołem specjalistów
  • Bieżący kontakt z przedstawicielami administracji, zarządcami i wspólnotami mieszkaniowymi
  • Techniczna analiza dokumentacji projektowej, na potrzeby prowadzenia procesu gwarancyjnego
  • Budowanie dobrych relacji z Klientami
Wymagania
  • Wykształcenie wyższe techniczne budowlane
  • Min. 2 letnie doświadczenie w branży budowlanej/deweloperskiej na podobnym stanowisku
  • Umiejętność zarządzania ludźmi
  • Duże umiejętności organizacyjne i negocjacyjne
  • Sumienność, dyspozycyjność, bardzo dobra organizacja pracy własnej, wysoka kultura osobista
  • Odporność na stres oraz umiejętność pracy pod presją czasu
  • Znajomość podstawowych aktów prawnych i norm budowlanych
  • Prawo jazdy kat. B
  • Mobilność i dyspozycyjność w ramach powierzonego obszaru
Oferujemy
  • Zatrudnienie w stabilnej firmie z branży nieruchomości
  • Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego, rozwoju i awansu w ramach struktury firmy
  • Pracę w młodym, ambitnym zespole
  • Możliwość benefitów pozapłacowych (Pakiet sportowy Medicover, pakiet medyczny)
Wyślij zawartość schowka
na swój email

    Tutaj pojawią się mieszkania, jeśli dodasz je do schowka