ATAL, jeden z największych polskich graczy, stawia konsekwentnie w segmencie premium np. na centra miast.
– W każdym dużym mieście, bez względu na kontynent, mieszkania czy apartamenty w centrum zawsze mają najwyższą wartość. Są także o wiele bardziej odporne na kryzysy ekonomiczne oraz nieprzewidziane zjawiska rynkowe, np. wywołane pandemią – uważa Angelika Kliś, członek zarządu ATAL.
Projekty premium dewelopera z pewnością nie są też kameralne.
– Flagowymi produktami klasy premium ATAL są przeważnie doskonale zlokalizowane wysokościowce, wyróżniające się niebanalną architekturą i zastosowanymi materiałami. Zamożni klienci chętnie nabywają największe i najwyżej położone apartamenty, będące symbolem prestiżu – mówi Angelika Kliś i dodaje, że coraz większą wagę inwestorzy przywiązują do udogodnień oferowanych w tego rodzaju nieruchomościach. – Lobby, siłownie, prywatne kluby i inne komfortowe rozwiązania stają się w nich oczekiwanym standardem. Wyposażamy w nie nasze inwestycje – precyzuje.