CZY WAKACJE TO MARTWY OKRES?

Ewelina Juroszek Dyrektor ds. sprzedaży mieszkań ATAL S.A. W branży deweloperskiej nie funkcjonuje pojęcie sezonowości. Zapotrzebowanie na nowe lokale nie zmienia się ze względu na porę roku. Na wysokość sprzedaży ma wpływ bieżąca oferta dewelopera -im większy wybór, tym więcej osób decyduje się na zakup mieszkania. Dlatego też regularnie – również w okresie wakacyjnym – wprowadzamy do sprzedaży nowe osiedla, aby oferta firmy była zróżnicowana i odpowiadała na rynkowe zapotrzebowanie. Lipiec i sierpień nie różnią się niczym od pozostałych miesięcy w roku, biura sprzedaży normalnie pracują, prowadzimy działania reklamowo-marketingowe, realizujemy kolejne inwestycje. Analizując wyniki sprzedaży ATAL S.A. z ostatnich lat można zauważyć, że sezon letni jest dobrym czasem na zakup mieszkań. Sprzedaż w miesiącach wakacyjnych utrzymuje się na stałym poziomie, a nawet wzrasta. Przykładem może być rok 2013, kiedy to w lipcu sprzedaliśmy 160 mieszkań i byt to najlepszy miesiąc w ciągu roku.

Wyślij zawartość schowka
na swój email

    Tutaj pojawią się mieszkania, jeśli dodasz je do schowka