CORAZ WYŻSZE BUDYNKI, CORAZ WIĘKSZY METRAŻ

W rozmowie z gazetą Zbigniew Juroszek, prezes zarządu firmy ATAL, mówi: „Oddajemy do użytku rocznie ok. 2,5-2,7 tys. mieszkań. Ale te liczby nie są najważniejsze. W najbliższych latach mogą się zwiększać, utrzymać na tym samym poziomie, a nawet zmniejszyć. Dla nas najważniejsze jest, żeby być cały czas krok przed konkurencją – oddawać budynki większe, lepsze, ciekawsze”.

W wywiadzie prezes ATAL opowiada o kilkupokoleniowej rodzinnej tradycji w budowlance i korzeniach firmy, która wzrastała w wielu branżach. ATAL jest dziś jednym z największych deweloperów mieszkaniowych w Polsce sprzedając 2,5 tys. mieszkań rocznie. Wśród przełomowych momentów w historii firmy Zbigniew Juroszek wymienia wejście na Giełdę Papierów Wartościowych. Choć ma ona w ostatnim czasie dyskusyjną markę, to sprostanie skomplikowanemu procesowi wejścia na giełdę jest powodem do zadowolenia.

Z biegiem lat zmieniają się preferencje mieszkaniowe Polaków – obecnie klienci dokładniej analizują oferty, pytają o wiele szczegółów. Z doświadczenia dewelopera wynika także, że są zainteresowani coraz większym metrażem. „Teraz klienci częściej pytają o mieszkania nawet 70-80 metrowe. Stać nas na coraz więcej. Dlatego też w naszych inwestycjach staramy się zachować szeroki wachlarz dostępnych metraży” – mówi Zbigniew Juroszek.

Podczas rozmowy prezes ATAL zdradza także, że nie zleca żadnych zadań na zewnątrz firmy – wszystkie działania realizowane są wewnętrznie, własnymi zasobami ATAL. Deweloper jest firmą rodzinną – pracuje w niej zarówno żona, jak i dzieci Zbigniewa Juroszka.

Wyślij zawartość schowka
na swój email

    Tutaj pojawią się mieszkania, jeśli dodasz je do schowka