ATAL NA FALI WZROSTU

ATAL realizuje inwestycję za inwestycją i sprzedaje mieszkanie za mieszkaniem, bijąc własne rekordy. Deweloper kontynuuje dobrą passę – zwiększa zysk prawie o połowę i zapowiada utrzymanie tempa inwestycji.

W pierwszym kwartale 2018 r. notowana na warszawskiej giełdzie spółka ATAL przekazała klientom 830 lokali, czyli o 66 proc. więcej niż przed rokiem. Mateusz Juroszek, wiceprezes Atalu, informuje, że w marcu 2018 r. spółka sprzedała 288 lokali — to jej najwyższy miesięczny rezultat w historii. Przełożyło się to na wyniki finansowe dewelopera, który od stycznia do marca odnotował przychody na poziomie niemal 301 min zł, co oznacza wzrost o ponad 51 proc. Zysk netto spółki sięgnął natomiast 58,8 min zł i był o 43 proc. wyższy niż przed rokiem.

„W planach na 2018 r. mamy stabilizację wysokiego poziomu sprzedaży między 2,7-3 tys. lokali. Liczymy też na poprawę wyniku w naszych najnowszych lokalizacjach, czyli w Poznaniu i Trójmieście. W trakcie realizacji jest obecnie około 40 inwestycji. Tylko w tym roku do oferty wprowadziliśmy już ponad 1,4 tyś. lokali na ośmiu osiedlach. Do grudnia powinniśmy przekazać co najmniej tyle samo mieszkań, ile w zeszłym roku. Kontraktacja w budynkach, które będą wydawane klientom w tym roku, wynosi obecnie aż około 90 proc.” – mówi Mateusz Juroszek, wiceprezes spółki ATAL.

Deweloper cały czas rozwija wewnętrzny dział projektowy, który przejmuje odpowiedzialność za kolejne inwestycje. Ponadto tylko w pierwszym kwartale deweloper wydał na działki około 40 mln zł.

„Do zakupów zawsze pochodzimy racjonalnie, nie bierzemy udziału w wyścigach cenowych. Skupiamy się wyłącznie na atrakcyjnych gruntach, w rozsądnych cenach, które gwarantują wypracowanie satysfakcjonujących marż” – zapewnia Mateusz Juroszek.

Wyślij zawartość schowka
na swój email

    Tutaj pojawią się mieszkania, jeśli dodasz je do schowka