pl | en | de

Kariera w ATAL S.A.


Wykorzystaj swoją wiedzę i doświadczenie w miejscu, gdzie uzyskasz szerokie perspektywy rozwoju zawodowego. Dołącz do zespołu specjalistów ATAL. Gwarantujemy możliwość pracy z ekspertami rynku nieruchomości oraz wiele innych korzyści. Jesteśmy doświadczoną firmą,
która realizuje autorskie rozwiązania na coraz liczniejszych rynkach w całej Polsce. Sprzedaliśmy już ponad 13 000 mieszkań, a dzięki wielu nowym inwestycjom planujemy istotnie zwiększyć tę liczbę w najbliższych latach. W swoich strukturach zrzeszamy wielu doświadczonych
przedstawicieli poszczególnych branż biznesu. Aby zostać jednym z nich, wystarczy przesłać do nas CV oraz list motywacyjny wraz z numerem referencyjnym jednej z dostępnych ofert zatrudnienia. Dołącz do nas!
Wykorzystaj swoją wiedzę i doświadczenie w miejscu, gdzie uzyskasz szerokie perspektywy rozwoju zawodowego. Dołącz do zespołu specjalistów ATAL. Gwarantujemy możliwość pracy z ekspertami rynku nieruchomości oraz wiele innych korzyści. Jesteśmy doświadczoną firmą, która realizuje autorskie rozwiązania na coraz liczniejszych rynkach w całej Polsce. Sprzedaliśmy już ponad 6600 mieszkań, a dzięki wielu nowym inwestycjom planujemy istotnie zwiększyć tę liczbę w najbliższych latach.
W swoich strukturach zrzeszamy wielu doświadczonych przedstawicieli poszczególnych branż biznesu. Aby zostać jednym z nich, wystarczy przesłać do nas CV oraz list motywacyjny wraz z numerem referencyjnym jednej z dostępnych ofert zatrudnienia. Dołącz do nas!
Wykorzystaj swoją wiedzę i doświadczenie w miejscu, gdzie uzyskasz szerokie perspektywy rozwoju zawodowego. Dołącz do zespołu specjalistów ATAL. Gwarantujemy możliwość pracy z ekspertami rynku nieruchomości oraz wiele innych korzyści. Jesteśmy doświadczoną firmą, która realizuje autorskie rozwiązania na coraz liczniejszych rynkach w całej Polsce. Sprzedaliśmy już ponad 6600 mieszkań, a dzięki wielu nowym inwestycjom planujemy istotnie zwiększyć tę liczbę w najbliższych latach. W swoich strukturach zrzeszamy wielu doświadczonych przedstawicieli poszczególnych branż biznesu. Aby zostać jednym z nich, wystarczy przesłać do nas CV oraz list motywacyjny wraz z numerem referencyjnym jednej z dostępnych ofert zatrudnienia. Dołącz do nas!

Aktualnie poszukujemy:

  • Kierownik Robót Warszawa
    ATAL Spółka Akcyjna - jeden z największych ogólnopolskich deweloperów, od czerwca 2015 roku notowany na Rynku Głównym GPW - w związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukuje kandydata na stanowisko:
    Kierownik Robót

    Pracodawca Ogólnopolski deweloper ATAL S.A.
    Miejsce pracy Warszawa
    Obowiązki

    kontrola jakości i terminowości wykonywanych robót budowlanych,
    monitorowanie zgodności prowadzonych robót z dokumentacją wykonawczą,
    rozliczanie ilościowe i jakościowe podwykonawców – wykonywanie obmiarów robót, dokonywanie odbiorów robót budowalnych,
    składanie zapytań ofertowych, poszukiwanie na rynku dostawców i podwykonawców,
    negocjacje cenowe z dostawcami materiałów i usług,
    współpraca z biurami projektowymi i firmami wykonawczymi,
    weryfikacja dokumentacji wykonawczej,
    raportowanie postępów prac przełożonym.

    Wymagania

    wykształcenie wyższe techniczne (uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi będą dodatkowym atutem),
    min. roczne doświadczenie na podobnym stanowisku w budownictwie kubaturowym ,
    sumienność, samodzielność, bardzo dobra organizacja pracy własnej,
    dobra znajomość rynku budowlanego,
    umiejętność nawiązywania kontaktów i prowadzenia rozmów handlowych,
    umiejętność analitycznego weryfikowania dokumentów,
    bardzo dobra znajomość programów AutoCad, Norma; znajomość podstawowych aktów prawnych i norm budowlanych,
    prawo jazdy kat. B

    Oferujemy

    Umowa o pracę lub kontrakt B2B
    Stabilne zatrudnienie
    Praca z najlepszymi specjalistami w branży
    Karta Multisport
    Prywatna opieka medyczna
    Ubezpieczenie grupowe

    Uwagi

    KR/140/WA

    Prosimy o przysyłanie CV ze zdjęciem

    Klikając w przycisk "Wyślij aplikację" lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do ATAL S.A., zgadzasz się na przetwarzanie przez ATAL S.A. Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. Uprzejmie prosimy o wypełnienie Formularza zgody na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji i dołączenie go do aplikacji.

    Maksymalny rozmiar załącznika 15MB

  • Kierownik Działu Przygotowania Inwestycji Warszawa
    ATAL Spółka Akcyjna - jeden z największych ogólnopolskich deweloperów, od czerwca 2015 roku notowany na Rynku Głównym GPW - w związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukuje kandydata na stanowisko:
    Kierownik Działu Przygotowania Inwestycji

    Pracodawca Ogólnopolski deweloper ATAL S.A.
    Miejsce pracy Warszawa
    Obowiązki

    Koordynacja, nadzór oraz wsparcie pracy Działu Przygotowania Inwestycji
    Reprezentacja Spółki wobec urzędów, gestorów i dostawców mediów – procedowanie postępowań administracyjnych w toku procesu inwestycyjnego (składanie pism, zawieranie umów m.in. umowy drogowe, partycypacyjne, porozumienia z Urzędami, umowy z gestorami i z dostawcami mediów),
    Współpraca z pracowniami/architektami zewnętrznymi i branżystami: zawieranie umów, egzekwowanie zachowania terminów i jakości świadczonych usług, w tym weryfikacja dokumentacji technicznej,
    Analiza nowych gruntów, przygotowywanie dokumentacji i wsparcie przy procedurze zakupu gruntów (z Działem Prawnym),
    Działanie w zakresie regulowania stanów prawnych m.in.: podziały nieruchomości, ujawnienia budynków,
    współpraca z geodetami i notariuszami w zakresie; składanie wniosków wieczystoksięgowych będących konsekwencją dokonanych zmian; ustanawianie służebności w zakresie infrastruktury na rzecz gestorów i inne niezbędne w toku realizacji inwestycji we współpracy z Działem Umów, Działem Prawnym,  
    Współpraca z Działem Budów, Działem Sprzedaży w celu realizacji projektów zgodnie z obowiązującymi standardami Spółki,
    Raportowanie do Zarządu postępów prac nad powierzonym zadaniami.

    Wymagania

    wykształcenie wyższe, preferowany kierunek architektura, budownictwo, prawo.
    znajomości warunków technicznych oraz przepisów prawa budowlanego
    co najmniej 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
    Praktyczna znajomość procesu inwestycyjnego oraz procedur administracyjnych związanych z budownictwem,
    doświadczenie w weryfikacji  dokumentacji budowlanej i wykonawczej z naciskiem na budownictwo mieszkaniowe wielorodzinne,
    dobra organizacja pracy, umiejętności interpersonalne,
    odpowiedzialne podejście do pracy, duże zaangażowanie i konsekwencja w realizacji celów,
    wysoka kultura osobista,
    prawo jazdy

    Oferujemy

    Umowa o pracę lub kontrakt B2B
    Stabilne zatrudnienie
    Praca z najlepszymi specjalistami w branży
    Karta Multisport
    Prywatna opieka medyczna
    Ubezpieczenie grupowe

    Uwagi

    KPI/139/WA

    Prosimy o przysyłanie CV ze zdjęciem

    Klikając w przycisk "Wyślij aplikację" lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do ATAL S.A., zgadzasz się na przetwarzanie przez ATAL S.A. Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. Uprzejmie prosimy o wypełnienie Formularza zgody na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji i dołączenie go do aplikacji.

    Maksymalny rozmiar załącznika 15MB

  • Asystent/-ka ds. Obsługi Posprzedażowej i Umów z Klientam Kraków
    ATAL Spółka Akcyjna - jeden z największych ogólnopolskich deweloperów, od czerwca 2015 roku notowany na Rynku Głównym GPW - w związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukuje kandydata na stanowisko:
    Asystent/-ka ds. Obsługi Posprzedażowej i Umów z Klientam

    Pracodawca Ogólnopolski deweloper ATAL S.A.
    Miejsce pracy Kraków
    Obowiązki

    nawiązywanie i utrzymywanie długofalowej relacji z Klientem,
    kompleksowa i bezpośrednia obsługa Klienta,
    sporządzanie, weryfikowanie, kompletowanie dokumentów niezbędnych do zawarcia umowy deweloperskiej, przedwstępnej, przenoszącej własność, aneksów do ww. umów,
    przygotowanie prospektów informacyjnych,
    bieżąca aktualizacja wzorów umów rezerwacyjnych, deweloperskich, przedwstępnych, przenoszących własność i prospektów informacyjnych,
    wsparcie Klienta w procesie zakupu mieszkania
    wypełnienia oświadczeń bankowych,
    aktywna współpraca z doradcami finansowymi w zakresie sprawnego przebiegu procesu kredytowego Klienta,
    kompletowanie dokumentów do banków potrzebnych do uzyskania kredytu przez klienta,
    wizyty na terenie budowy z rzeczoznawcami celem dokonania wyceny nieruchomości,
    współpraca z kancelarią notarialną przy przygotowaniu umowy,
    współpraca z Działami: Przygotowania Inwestycji, Sprzedaży, Prawnym, Budowy, Marketingu, Księgowością oraz Bankami
    prowadzenie kalendarza spotkań i umów w kancelariach notarialnych
    rejestrowanie danych Klientów w systemie
    przygotowywanie dokumentów do odbiorów mieszkań przez klientów,
    koordynowanie i nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji odbiorowej,
    monitoring wpłat Klientów oraz przygotowanie rozliczeń końcowych transakcji,
    pomoc przy organizacji pracy biura (segregowanie i opisywanie dokumentów),
    archiwizacja dokumentów,
    raportowanie według obowiązujących w Spółce standardów,
    wsparcie przy funkcjonowaniu Biura Filii
    inne zadania biurowe ad hoc.

    Wymagania

    wykształcenie wyższe,
    doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w branży nieruchomości, bankowości, finansach (min. 1 rok)
    znajomość zagadnień związanych z Ustawą Deweloperską,
    profesjonalizm, wysoki poziom kultury osobistej i miła aparycja,
    bardzo dobra organizacja pracy własnej, dokładność, terminowość i sumienność,
    komunikatywność, odpowiedzialność i samodzielność w działaniu,
    dyspozycyjność,
    silna motywacja i zaangażowanie w wykonywaną pracę,
    umiejętność pracy pod presją czasu i koordynowania kilku zadań jednocześnie,
    bardzo dobra znajomość programu MS Office,
    znajomość języka angielskiego,
    prawo jazdy kat. B,
    gotowość do szybkiego podjęcia pracy

    Oferujemy

    Umowa o pracę lub kontrakt B2B
    Stabilne zatrudnienie
    Praca z najlepszymi specjalistami w branży
    Karta Multisport
    Prywatna opieka medyczna
    Ubezpieczenie grupowe

    Uwagi

    APS/138/KR

    Prosimy o przysyłanie CV ze zdjęciem

    Klikając w przycisk "Wyślij aplikację" lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do ATAL S.A., zgadzasz się na przetwarzanie przez ATAL S.A. Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. Uprzejmie prosimy o wypełnienie Formularza zgody na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji i dołączenie go do aplikacji.

    Maksymalny rozmiar załącznika 15MB

  • Asystent/-ka ds. Wykończeń Mieszkań Wrocław
    ATAL Spółka Akcyjna - jeden z największych ogólnopolskich deweloperów, od czerwca 2015 roku notowany na Rynku Głównym GPW - w związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukuje kandydata na stanowisko:
    Asystent/-ka ds. Wykończeń Mieszkań

    Pracodawca Ogólnopolski deweloper ATAL S.A.
    Miejsce pracy Wrocław
    Obowiązki

    profesjonalne doradztwo i obsługa klientów przy ustalaniu szczegółów dotyczących aranżacji mieszkań wykańczanych pod klucz,

    przygotowywanie wytycznych do realizacji wykończeń mieszkań,

    tworzenie zamówień materiałów i rozliczanie faktur,

    kompletowanie dokumentów (wytycznych wykańczanych mieszkań) do umów

    pomoc przy organizacji biura,

    budowanie relacji z klientem,

    współpraca z działem marketingu przy tworzeniu strony http://ataldesign.pl/

    Wymagania

    wykształcenie wyższe,

    komunikatywność, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy,

    silna motywacja i zaangażowanie w wykonywaną pracę,

    znajomość technik sprzedaży,

    dobra znajomość programu MS Office,

    znajomość języka angielskiego,

    prawo jazdy kat. B,

    gotowość do szybkiego podjęcia pracy

    doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem (np. w biurze architektonicznym, przy projektowaniu wnętrz, nadzór nad wykonaniem projektu),

    Oferujemy

    możliwość awansu w strukturach firmy w miarę zdobywanego doświadczenia,

    zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku nieruchomości,

    umowę o pracę,

    pracę w młodym, ambitnym zespole

    dofinansowanie do pakietu MultiSport i Pakietu Medycznego

    Uwagi

    AS/137/WR

    Prosimy o przysyłanie CV ze zdjęciem

    Klikając w przycisk "Wyślij aplikację" lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do ATAL S.A., zgadzasz się na przetwarzanie przez ATAL S.A. Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. Uprzejmie prosimy o wypełnienie Formularza zgody na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji i dołączenie go do aplikacji.

    Maksymalny rozmiar załącznika 15MB

  • Asystent/-ka ds. Wykończeń Mieszkań Łódź
    ATAL Spółka Akcyjna - jeden z największych ogólnopolskich deweloperów, od czerwca 2015 roku notowany na Rynku Głównym GPW - w związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukuje kandydata na stanowisko:
    Asystent/-ka ds. Wykończeń Mieszkań

    Pracodawca Ogólnopolski deweloper ATAL S.A.
    Miejsce pracy Łódź
    Obowiązki

    profesjonalne doradztwo i obsługa klientów przy ustalaniu szczegółów dotyczących aranżacji mieszkań wykańczanych pod klucz,

    przygotowywanie wytycznych do realizacji wykończeń mieszkań,

    tworzenie zamówień materiałów i rozliczanie faktur,

    kompletowanie dokumentów (wytycznych wykańczanych mieszkań) do umów

    pomoc przy organizacji biura,

    budowanie relacji z klientem,

    współpraca z działem marketingu przy tworzeniu strony http://ataldesign.pl/

    Wymagania

    wykształcenie wyższe,

    komunikatywność, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy,

    silna motywacja i zaangażowanie w wykonywaną pracę,

    znajomość technik sprzedaży,

    dobra znajomość programu MS Office,

    znajomość języka angielskiego,

    prawo jazdy kat. B,

    gotowość do szybkiego podjęcia pracy

    doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem (np. w biurze architektonicznym, przy projektowaniu wnętrz, nadzór nad wykonaniem projektu),

    Oferujemy

    możliwość awansu w strukturach firmy w miarę zdobywanego doświadczenia,

    zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku nieruchomości,

    umowę o pracę,

    pracę w młodym, ambitnym zespole

    dofinansowanie do pakietu MultiSport i Pakietu Medycznego

    Uwagi

    AS/136/ŁD

    Prosimy o przysyłanie CV ze zdjęciem

    Klikając w przycisk "Wyślij aplikację" lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do ATAL S.A., zgadzasz się na przetwarzanie przez ATAL S.A. Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. Uprzejmie prosimy o wypełnienie Formularza zgody na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji i dołączenie go do aplikacji.

    Maksymalny rozmiar załącznika 15MB

  • Asystent/-ka ds. Sprzedaży Warszawa
    ATAL Spółka Akcyjna - jeden z największych ogólnopolskich deweloperów, od czerwca 2015 roku notowany na Rynku Głównym GPW - w związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukuje kandydata na stanowisko:
    Asystent/-ka ds. Sprzedaży

    Pracodawca Ogólnopolski deweloper ATAL S.A.
    Miejsce pracy Warszawa
    Obowiązki

    profesjonalna obsługa Klientów w zakresie sprzedaży mieszkań oraz lokali usługowych

    prezentacja nieruchomości

    budowanie długotrwałych relacji z Klientami

    wprowadzanie i weryfikacja informacji w bazie danych

    kompletowanie dokumentów do umów

    podpisywanie umów w oparciu o pełnomocnictwo

    aktywny udział w targach mieszkaniowych oraz innych wydarzeniach w celu promocji oferty

    Wymagania

    mile widziane doświadczenie w branży nieruchomości

    znajomość przepisów ustawy deweloperskiej i podstawowych technik sprzedaży

    komunikatywność, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy i umiejętność pracy w zespole

    znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym

    silną motywacja i zaangażowanie w wykonywaną pracę

    prawo jazdy kat. B

    Oferujemy

    zatrudnienie na podstawie umowy o pracę

    praca w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku nieruchomości

    praca w młodym, ambitnym zespole

    dofinansowanie pakietu sportowego Benefit Multisport, możliwość ubezpieczenia grupowego

    dofinansowanie Pakietu Medycznego PZU

    Uwagi

    AS/135/WWA

    Prosimy o przysyłanie CV ze zdjęciem

    Klikając w przycisk "Wyślij aplikację" lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do ATAL S.A., zgadzasz się na przetwarzanie przez ATAL S.A. Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. Uprzejmie prosimy o wypełnienie Formularza zgody na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji i dołączenie go do aplikacji.

    Maksymalny rozmiar załącznika 15MB

  • Inżynier Budowy Warszawa
    ATAL Spółka Akcyjna - jeden z największych ogólnopolskich deweloperów, od czerwca 2015 roku notowany na Rynku Głównym GPW - w związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukuje kandydata na stanowisko:
    Inżynier Budowy

    Pracodawca Ogólnopolski deweloper ATAL S.A.
    Miejsce pracy Warszawa
    Obowiązki

    Kontrola jakości i terminowości wykonywanych robót budowlanych

    Monitorowanie zgodności prowadzonych robót z dokumentacją wykonawczą

    Rozliczanie ilościowe i jakościowe podwykonawców – wykonywanie obmiarów robót, dokonywanie odbiorów robót budowanych

    Składanie zapytań ofertowych, poszukiwanie na rynku dostawców i podwykonawców

    Negocjacje cenowe z dostawcami materiałów i usług

    Współpraca z biurami projektowymi i firmami wykonawczymi

    Weryfikacja dokumentacji wykonawczej

    Raportowanie postępów prac przełożonym

    Wymagania

    Wykształcenie wyższe techniczne (uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi będą dodatkowym atutem)

    Min. roczne doświadczenie na podobnym stanowisku w budownictwie kubaturowym

    Sumienność, samodzielność, bardzo dobra organizacja pracy własnej

    Dobra znajomość rynku budowlanego

    Umiejętność nawiązywania kontaktów i prowadzenie rozmów handlowych

    Umiejętność analitycznego weryfikowania dokumentów

    Bardzo dobra znajomość programów AutoCad, Norma; znajomość podstawowych aktów prawnych i norm budowlanych

    Prawo jazdy kat. B

    Oferujemy

    zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w firmie o ugruntowanej, wysokiej pozycji na rynku budowlanym i nieruchomości

    stabilne warunki zatrudnienia ukierunkowane na długofalową współpracę

    możliwość ciągłego rozwoju zawodowego i awansu w strukturach firmy

    bardzo dobrą atmosferę i wsparcie na każdym etapie pracy

    niezbędne narzędzia pracy

    dofinansowanie pakietu sportowego Benefit Multisport, możliwość ubezpieczenia grupowego, dofinansowanie Pakietu Medycznego PZU

    Uwagi

    IB/155/WWA

    Prosimy o przysyłanie CV ze zdjęciem

    Klikając w przycisk "Wyślij aplikację" lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do ATAL S.A., zgadzasz się na przetwarzanie przez ATAL S.A. Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. Uprzejmie prosimy o wypełnienie Formularza zgody na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji i dołączenie go do aplikacji.

    Maksymalny rozmiar załącznika 15MB

  • Inżynier Budowy Trójmiasto
    ATAL Spółka Akcyjna - jeden z największych ogólnopolskich deweloperów, od czerwca 2015 roku notowany na Rynku Głównym GPW - w związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukuje kandydata na stanowisko:
    Inżynier Budowy

    Pracodawca Ogólnopolski deweloper ATAL S.A.
    Miejsce pracy Trójmiasto
    Obowiązki

    kontrola jakości i terminowości wykonywanych robót budowlanych

    monitorowanie zgodności prowadzonych robót z dokumentacją wykonawczą

    weryfikacja dokumentacji wykonawczej

    rozliczanie ilościowe i jakościowe podwykonawców – dokonywanie odbiorów robót budowanych

    składanie zapytań ofertowych, poszukiwanie na rynku dostawców i wykonawców

    negocjacje cenowe z dostawcami materiałów i usług

    optymalizacja kosztów inwestycji

    przygotowywanie dokumentacji powykonawczej

    udział w przekazywaniu lokali dla Klientów wraz z koordynowaniem usuwania usterek w okresie gwarancji

    Wymagania

    wykształcenie wyższe techniczne (preferowany kierunek: budownictwo)

    wymagane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku

    samodzielność w rozwiązywaniu problemów i podejmowaniu decyzji

    dobra organizacja pracy, dyspozycyjność i komunikatywność

    umiejętność pracy pod presją czasu i stresu

    umiejętność analitycznego weryfikowania dokumentów

    znajomość języka angielskiego (mile widziane)

    prawo jazdy kat. B

    gotowość do szybkiego podjęcia pracy

    Oferujemy

    pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku nieruchomości

    zatrudnienie na podstawie umowy o pracę

    możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego

    dofinansowanie pakietu sportowego Benefit Multisport, możliwość ubezpieczenia grupowego, dofinansowanie Pakietu Medycznego PZU

    niezbędne narzędzia pracy

    pracę w młodym, ambitnym zespole

    Uwagi

    IB/131/TR

    Prosimy o przysyłanie CV ze zdjęciem

    Klikając w przycisk "Wyślij aplikację" lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do ATAL S.A., zgadzasz się na przetwarzanie przez ATAL S.A. Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. Uprzejmie prosimy o wypełnienie Formularza zgody na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji i dołączenie go do aplikacji.

    Maksymalny rozmiar załącznika 15MB

  • Inżynier Budowy ds. Obsługi Gwarancyjnej Warszawa
    ATAL Spółka Akcyjna - jeden z największych ogólnopolskich deweloperów, od czerwca 2015 roku notowany na Rynku Głównym GPW - w związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukuje kandydata na stanowisko:
    Inżynier Budowy ds. Obsługi Gwarancyjnej

    Pracodawca Ogólnopolski deweloper ATAL S.A.
    Miejsce pracy Warszawa
    Obowiązki

    Weryfikacja reklamacji zgłaszanych przez Klientów Spółki; nadzór nad terminową i jakościową realizacją reklamacji.

    Kontakt z klientem zgłaszającym reklamację, bieżące informowanie klienta o statusie procesu reklamacyjnego.

    Udział w przeglądach gwarancyjnych; prowadzenie procesu pogwarancyjnego związanego z usuwaniem usterek/wad w lokalach i częściach wspólnych

    Zarządzanie i nadzór nad robotami związanymi z naprawami gwarancyjnymi oraz optymalizacja kosztów procesu ich usuwania.

    Prowadzenie korespondencji z podwykonawcami dotyczącej usunięcia usterek będących w ich zakresie robót.

    Prowadzenie dokumentacji związanej z utrzymaniem gwarancyjnym obiektów budowlanych (archiwizacja zgłoszeń gwarancyjnych, protokołów z napraw gwarancyjnych, itp.);

    Przeprowadzanie z Klientami Spółki odbiorów technicznych lokali

    Wymagania

    Wykształcenie wyższe techniczne w zakresie budowlanym

    Min. 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku

    Uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi będą dodatkowym atutem

    Znajomość obowiązujących przepisów prawa, przydatnych w zakresie wykonywanych obowiązków

    Znajomość rynku usług budowlanych

    Umiejętność czytania dokumentacji budowlanej

    Sumienność, dyspozycyjność, bardzo dobra organizacja pracy własnej

    Odporność na stres oraz umiejętność rozwiązywania konfliktów

    Prawo jazdy kat. B
     

    Uwagi

    IB/137/WWA

    Prosimy o przysyłanie CV ze zdjęciem

    Klikając w przycisk "Wyślij aplikację" lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do ATAL S.A., zgadzasz się na przetwarzanie przez ATAL S.A. Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. Uprzejmie prosimy o wypełnienie Formularza zgody na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji i dołączenie go do aplikacji.

    Maksymalny rozmiar załącznika 15MB

Formularz zgody na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji

  • Administratorem Twoich danych osobowych w zakresie objętym niniejszą zgodą jest ATAL S.A. z siedzibą w Cieszynie (43-400), ul. Stawowa 27, dalej zwany: „Administratorem”).
  • Jeżeli wyrazisz zgodę na wykorzystanie przez Administratora Twoich danych osobowych będą one przetwarzane (tzn. m.in. zbierane, przechowywane, zapisywane, przeglądane) przez Administratora na podstawie Twojej zgody (począwszy od 25 maja 2018 r. także na podstawie art. 6 ust 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE) na potrzeby rekrutacji.
  • Poprzez zaznaczenie poniższych punktów oraz złożenie podpisu na dole niniejszego dokumentu wyrażasz zgodę na przetwarzanie przez Administratora Twoich danych osobowych w celach rekrutacji. Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Każda ze zgód jest odrębna od pozostałych, co oznacza, że nie musisz wyrażać zgody na przetwarzanie danych w każdym wskazanym poniżej celu. Jeżeli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w celach rekrutacji, nie zostaniesz objęty procesem rekrutacji. Jeżeli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie Twoich danych na potrzeby przyszłych rekrutacji prowadzonych przez Administratora, a wyrazisz zgodę na ich przetwarzanie na potrzeby aktualnej rekrutacji, Twoje dane osobowe będą przetwarzane jedynie w celu przeprowadzenia aktualnej rekrutacji.

  • Twoje dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania rekrutacji, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie przez Administratora danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji prowadzonych przez Administratora nie dłużej niż 6 miesięcy
  • Odbiorcami Twoich danych osobowych mogą być podmioty korporacyjnie powiązane z Administratorem, którym dane osobowe są przekazywane w celach prowadzonych przez nie rekrutacji. Lista podmiotów korporacyjnie powiązanych z Administratorem jest dostępna w siedzibie Administratora; w celu jej uzyskania można także
  • Pamiętaj, że masz prawo do wglądu do swoich danych osobowych oraz możliwość ich poprawiania lub żądania ich usunięcia, a począwszy od 25 maja 2018 r. - masz prawo do żądania od Administratora dostępu do Twoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia ich przetwarzania, przeniesienia danych osobowych oraz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Zasady korzystania z tych praw określają przepisy prawa. W celu skorzystania z tych praw należy skontaktować się z Administratorem wiadomością email na adres email wskazany powyżej lub w formie pisemnej na adres Administratora wskazany powyżej
  • Możesz cofnąć udzieloną już zgodę lub zgody w każdym momencie poprzez przesłanie wiadomości email lub listu do Administratora na adres wskazany powyżej. Pamiętaj, że cofnięcie przez Ciebie zgody na przetwarzanie danych pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie takiej zgody przed jej cofnięciem.
  • We wszelkich sprawach dotyczących Twoich danych osobowych kontaktuj się z Administratorem listownie na adres wskazany powyżej lub adres e – mail [email protected]
  • Zatwierdz
Imię i Nazwisko:
E-mail:
Telefon:
Uwagi:
Dołącz CV
Przeglądaj
List motywacyjny
Przeglądaj
* Aby udział w procesie rekrutacji był możliwy, wypełnienie i przesłanie formularza jest obligatoryjne.
empty
Zgłoszenie zostało przyjęte