Kariera

Poznaj nas

Jesteśmy czołowym polskim deweloperem z bogatym, ponad 30-letnim doświadczeniem na rynku nieruchomości. Realizujemy inwestycje w trzech sektorach – mieszkaniowym, komercyjnym oraz w segmencie apartamentów inwestycyjnych. Prowadzimy i przygotowujemy kolejne projekty deweloperskie w aglomeracji śląskiej, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu, Warszawie, Trójmieście i Poznaniu, a także w Dreźnie we wschodnich Niemczech. Realizujemy duże i ciekawe projekty, które kształtują obraz największych polskich miast. Wyniki sprzedaży od lat zapewniają nam czołową pozycję wśród firm w branży. Nasze działania służą spełnianiu marzeń o komfortowym mieszkaniu, wygodnym biurze i atrakcyjnych przestrzeniach usługowo-handlowych. Od startu działalności przekazaliśmy naszym klientom klucze do ponad 20 tys. lokali. Jako grupa zapewniamy zatrudnienie dla ponad 300 osób. Oferujemy rozwój i pracę z najlepszymi ekspertami branży.

ATAL to
35 lat
doświadczenia
zaufało nam ponad
30 tys. klientów
zatrudniamy ponad
300 osób
spółka notowana
na GPW
czołowa pozycja
w branży
firma z polskim
kapitałem
inwestycje
w największych miastach w kraju
Dlaczego warto do nas dołączyć?

Oferujemy stabilne zatrudnienie i rozwój w strukturach jednego z największych deweloperów w kraju. Tworzymy sprawnie działający i zgrany zespół profesjonalistów, dla których praca w sektorze nieruchomości jest pasją i możliwością ciągłego rozwoju zawodowego. Do współpracy zapraszamy najlepszych ekspertów z doświadczeniem popartym sukcesami, jak również osoby, które chcą rozpocząć swoją karierę i rozwijać się wspólnie z ATAL. Prowadzimy rekrutacje na terenie siedmiu największych aglomeracji kraju. Oferujemy szerokie możliwości zatrudnienia. Poszukujemy pracowników różnych szczebli – od specjalistów po menedżerów – oraz specjalizujących się w wielu dziedzinach: sprzedaży i obsłudze klienta, inżynierów, architektów, po specjalistów z branży administracji, księgowości, finansów czy marketingu.

stabilne zatrudnienie
w oparciu o umowę
o pracę | kontrakt B2B
praca w gronie
najlepszych specjalistów
w branży
możliwość rozwoju
i doskonalenia swoich
umiejętności
współpraca
z renomowanymi
partnerami biznesowymi
prywatna opieka
medyczna oraz 
ubezpieczenia grupowe
karta
Medicover Sport
Aktualnie poszukujemy
Doradca Klienta Katowice Zobacz
Zakres obowiązków
  • profesjonalna obsługa Klientów
  • prezentacja nieruchomości
  • aktywna sprzedaż nieruchomości z bieżącej oferty
  • sporządzanie Prospektów Informacyjnych
  • zawieranie umów rezerwacyjnych oraz deweloperskich/zobowiązujących/ przedwstępnych
  • bieżąca współpraca z innymi działami Spółki, m.in. Dział Wykończeń ATAL Design, Dział Prawny, Zmiany lokatorskie, Biuro Budowy
  • współpraca z bankami i pośrednikami kredytowymi w zakresie obsługi kredytów hipotecznych Klientów
  • udział w dniach otwartych inwestycji, targach mieszkaniowych i innych wydarzeniach branżowych
  • budowanie długotrwałych relacji z Klientami
Wymagania
  • minimum 2 lata doświadczenia w branży deweloperskiej/nieruchomości/sektor bankowy
  • komunikatywność, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy i umiejętność pracy w zespole
  • znasz język angielski w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację z Klientami
  • posiadasz silną motywację i angażujesz się w wykonywaną pracę
  • czynne prawo jazdy kat. B
  • wykształcenie wyższe
Oferujemy
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku nieruchomości
  • pracę z najlepszymi specjalistami w branży
  • prywatną opiekę medyczną
  • pakiet sportowy
  • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego
Architekt Katowice Zobacz
Zakres obowiązków
  • Wiedza oraz kompleksowe wykonanie w zakresie dokumentacji technicznych inwestycji: Analizy chłonności, Koncepcje, Projekty Zagospodarowania Terenu, Projekty Architektoniczno-Budowlane, Projekty Techniczne, Projekt Wykonawcze, Materiały marketingowe,
  • Współpraca z branżystami oraz zewnętrznymi podmiotami w zakresie niezbędnym do realizacji inwestycji,
  • Koordynacja międzybranżowa,
  • Standaryzacja i optymalizacja rozwiązań technicznych,
  • Raportowanie postępów prac nad powierzonym projektem oraz wsparcie zespołu projektowego.
Wymagania
  • Wykształcenie wyższe kierunkowe – Architekt,
  • Biegła znajomość programu Archicad, w zakresie modelowania 3D oraz rysunków 2D,
  • Znajomość programów Twinmotion, AutoCad, SketchUp, programów graficznych oraz pakietu Office,
  • Bardzo dobra znajomość warunków technicznych oraz przepisów prawa budowlanego,
  • Minimum 3-letnie doświadczenie pracy w zawodzie na podobnym stanowisku,
  • Doświadczenie w projektowaniu obiektów mieszkaniowych,
  • Doświadczenie techniczno-wykonawcze przy realizacji obiektów, m.in. w ramach nadzorów autorskich,
  • Bardzo dobra organizacja pracy oraz umiejętność pracy w zespole,
  • Kreatywność, komunikatywność,
  • Odpowiedzialność, zaangażowanie, konsekwencja w realizacji celów,
  • Wysoka kultura osobista.

Mile widziane

  • Znajomość oprogramowania w środowisku BIM.
Oferujemy
  • Umowa o pracę lub kontrakt B2B,
  • Stabilne zatrudnienie,
  • Praca z najlepszymi specjalistami w branży,
  • Pakiet sportowy Medicover,
  • Prywatna opieka medyczna,
  • Ubezpieczenie grupowe.
Zarządca nieruchomości Katowice Zobacz
Zakres obowiązków
  • Zarządzanie i kierowanie codziennym funkcjonowaniem Nieruchomości mieszkaniowej
  • Kontrola stanu nieruchomości zgodnie z przepisami prawa budowlanego
  • Weryfikacja dokumentacji formalno-prawnej oraz technicznej dotyczącej nieruchomości
  • Przygotowanie zapytań ofertowych na usługi świadczone na rzecz wspólnoty mieszkaniowej
  • Udział w przygotowaniu i aktualizacji regulaminów, statutu i uchwał wspólnoty mieszkaniowej
  • Udział w procesie zgłaszania i usuwania usterek gwarancyjnych
  • Rzetelna i terminowa realizacja zadań oraz współpraca i wsparcie dla pozostałych osób z zespołu zarządzającego obiektem
  • Ustalanie i negocjowanie warunków umów z dostawcami stałych usług związanych z utrzymaniem budynków, w porozumieniu z bezpośrednim przełożonym
  • Udział w procesie windykacji należności
  • Przygotowanie planu gospodarczego i kontrola jego wykonania
  • Współpraca z działem księgowości w zakresie rozliczeń wspólnot
  • Stały kontakt i obsługa informacyjna mieszkańców
  • Prowadzenie zebrań wspólnoty mieszkaniowej, realizacja usługi zarządzania w zgodności z Ustawą o własności lokali, w tym udział w przygotowaniu stosownych dokumentów
  • Prowadzenie książki obiektu budowalnego
  • Zlecanie i dokumentowanie kontroli technicznych i okresowych przeglądów Nieruchomości
  • Optymalizacja koszów związanych z utrzymaniem obiektów
Wymagania
  • Wykształcenie średnie lub wyższe (preferowane profile związanie z branża nieruchomości lub techniczne)
  • Samodzielność w wykonywaniu obowiązków
  • Minimum dwuletnie doświadczenie w zarządzaniu/administrowaniu wspólnotami mieszkaniowymi
  • Komunikatywność
  • Dobra organizacja pracy i komunikatywność
  • Umiejętność radzenia sobie ze stresem
  • Umiejętność sprawnego pisania i redagowania tekstów
  • Prawo jazdy kat. B

Mile widziane

  • Znajomość programu Mieszczanin
  • Licencja zarządcy nieruchomości
Oferujemy
  • Umowa o pracę
  • Stabilne zatrudnienie
  • Praca z najlepszymi specjalistami w branży
  • Pakiet Sportowy Medicover
  • Prywatna opieka medyczna
  • Ubezpieczenie grupowe
Architekt Kraków Zobacz
Zakres obowiązków
  • Kompleksowe wykonanie dokumentacji technicznej Inwestycji: Koncepcja Architektoniczna, Projekt Budowlany, Projekt Wykonawczy,
  • Współpraca z branżystami oraz zewnętrznymi podmiotami w zakresie niezbędnym do realizacji inwestycji,
  • Koordynacja międzybranżowa,
  • Standaryzacja i optymalizacja rozwiązań technicznych,
  • Raportowanie postępów prac nad powierzonym projektem oraz wsparcie zespołu projektowego.
Wymagania
  • Wykształcenie wyższe kierunkowe – Architekt,
  • Biegła znajomość programu Archicad w zakresie modelowania 3D oraz rysunków 2D,
  • Znajomość programu AutoCad,
  • Bardzo dobra znajomość warunków technicznych oraz przepisów prawa budowlanego,
  • Minimum 3 letnie doświadczenie pracy w zawodzie na podobnym stanowisku,
  • Doświadczenie w projektowaniu obiektów mieszkaniowych,
  • Doświadczenie w opracowaniu analiz chłonności inwestycji mieszkaniowych, analiz przesłaniania i nasłonecznienia,
  • Bardzo dobra organizacja pracy oraz umiejętność pracy w zespole,
  • Kreatywność, komunikatywność,
  • Odpowiedzialność, zaangażowanie,
  • Wysoka kultura osobista.
Oferujemy
  • Umowa o pracę
  • Stabilne zatrudnienie
  • Praca z najlepszymi specjalistami w branży
  • Pakiet sportowy Medicover
  • Prywatna opieka medyczna
  • Ubezpieczenie grupowe
Project Manager Poznań Zobacz
Zakres obowiązków
  • pełna koordynacja procesu inwestycyjnego w zakresie przygotowania inwestycji,
  • pełna koordynacja procedur formalno – prawnych,
  • weryfikacja merytoryczna dokumentacji, w tym nadzór nad wykonaniem dokumentacji koncepcyjnej, budowlanej, wykonawczej i powykonawczej,
  • optymalizacja projektów inwestycyjnych,
  • analiza stanu prawnego terenu, umiejętności przeprowadzania due diligence,
  • prowadzenie uzgodnień z administracją samorządową,
  • współpraca z biurami projektowymi/ pracowniami / architektami/ branżystami zewnętrznymi,
  • współudział w przygotowywaniu umów, kontraktów, porozumień z architektami i urzędami oraz innymi podmiotami,
  • bieżący kontakt ze współpracującymi podmiotami (m.in. projektantami, gestorami sieci, urzędami itp.),
  • bieżąca współpraca z Działem Projektowym, Działem Realizacji, Działem Sprzedaży i Marketingu w koordynacji obiegu dokumentacji w strukturach Spółki oraz wsparcie na etapie realizacji projektu,
  • reprezentowanie Inwestora przed urzędami, kontrahentami,
  • bieżące reprezentowanie Spółki wobec partnerów biznesowych, urzędów, gestorów sieci i dostawców mediów
Wymagania
  • co najmniej 2 letni staż pracy w biurze projektowym lub u dewelopera,
  • znajomość procesu inwestycyjnego oraz procedur administracyjnych związanych z budownictwem mieszkaniowym,
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej i umiejętność pracy w zespole, wysokie umiejętności interpersonalne,
  • doświadczenie w opracowaniu dokumentacji budowlanej i wykonawczej,
  • odpowiedzialne podejście do pracy, duże zaangażowanie i konsekwencja w realizacji celów,
  • umiejętność podejmowania decyzji i wysoka umiejętność priorytetyzacji zadań,
  • wysoka kultura osobista, komunikatywność, samodzielność w działaniu,
  • prawo jazdy

Mile widziane

  • wykształcenie wyższe na kierunku architektura lub budownictwo
Oferujemy
  • Umowa o pracę
  • Stabilne zatrudnienie
  • Praca z najlepszymi specjalistami w branży
  • Pakiet Sportowy Medicover
  • Prywatna opieka medyczna
  • Ubezpieczenie grupowe
Project Manager Szczecin Zobacz
Zakres obowiązków
  • pełna koordynacja procesu inwestycyjnego w zakresie przygotowania inwestycji,
  • pełna koordynacja procedur formalno – prawnych,
  • weryfikacja merytoryczna dokumentacji, w tym nadzór nad wykonaniem dokumentacji koncepcyjnej, budowlanej, wykonawczej i powykonawczej,
  • optymalizacja projektów inwestycyjnych,
  • analiza stanu prawnego terenu, umiejętności przeprowadzania due diligence,
  • prowadzenie uzgodnień z administracją samorządową,
  • współpraca z biurami projektowymi/ pracowniami / architektami/ branżystami zewnętrznymi,
  • współudział w przygotowywaniu umów, kontraktów, porozumień z architektami i urzędami,
  • bieżący kontakt ze współpracującymi podmiotami (m.in. projektantami, gestorami sieci, urzędami itp.),
  • bieżąca współpraca z Działem Projektowym, Działem Realizacji, Działem Sprzedaży i Marketingu w koordynacji obiegu dokumentacji w strukturach Spółki oraz wsparcie na etapie realizacji projektu,
  • reprezentowanie Inwestora przed urzędami, kontrahentami,
  • bieżące reprezentowanie Spółki wobec partnerów biznesowych, urzędów, gestorów sieci i dostawców mediów.
Wymagania
  • wykształcenie wyższe na kierunku architektura lub budownictwo,
  • co najmniej 3-5 letni staż pracy w biurze projektowym lub u dewelopera,
  • znajomość procesu inwestycyjnego oraz procedur administracyjnych związanych z budownictwem mieszkaniowym,
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej i umiejętność pracy w zespole, wysokie umiejętności interpersonalne,
  • doświadczenie w opracowaniu dokumentacji budowlanej i wykonawczej,
  • odpowiedzialne podejście do pracy, duże zaangażowanie i konsekwencja w realizacji celów,
  • umiejętność podejmowania decyzji i wysoka umiejętność priorytetyzacji zadań,
  • wysoka kultura osobista, komunikatywność,
  • prawo jazdy
Oferujemy
  • Umowa o pracę
  • Stabilne zatrudnienie
  • Praca z najlepszymi specjalistami w branży
  • Pakiet Sportowy Medicover
  • Prywatna opieka medyczna
  • Ubezpieczenie grupowe
Inżynier budowy Szczecin Zobacz
Zakres obowiązków
  • kontrola jakości i terminowości wykonywanych robót budowlanych
  • monitorowanie zgodności prowadzonych robót z dokumentacją wykonawczą
  • weryfikacja dokumentacji wykonawczej
  • rozliczanie ilościowe i jakościowe podwykonawców – dokonywanie odbiorów robót budowanych
  • składanie zapytań ofertowych, poszukiwanie na rynku dostawców i wykonawców
  • negocjacje cenowe z dostawcami materiałów i usług
  • optymalizacja kosztów inwestycji
  • przygotowywanie dokumentacji powykonawczej
  • udział w przekazywaniu lokali dla Klientów wraz z koordynowaniem usuwania usterek w okresie gwarancji
Wymagania
  • wymagane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • wykształcenie wyższe techniczne (preferowany kierunek: budownictwo)
  • samodzielność w rozwiązywaniu problemów i podejmowaniu decyzji
  • dobra organizacja pracy, dyspozycyjność i komunikatywność
  • umiejętność pracy pod presją czasu i stresu
  • umiejętność analitycznego weryfikowania dokumentów
  • prawo jazdy kat. B
  • gotowość do szybkiego podjęcia pracy
Oferujemy
  • Umowa o pracę
  • Stabilne zatrudnienie
  • Praca z najlepszymi specjalistami w branży
  • Pakiet Sportowy Medicover
  • Prywatna opieka medyczna
  • Ubezpieczenie grupowe
Wyślij zawartość schowka
na swój email

    Tutaj pojawią się mieszkania, jeśli dodasz je do schowka