APARTHOTELE. NA CZYM POLEGA TEN BIZNES?

Rynek aparthoteli w Polsce szybko się rozwija i jest dziś niezwykle atrakcyjny dla inwestorów. Odnajdą w nim coś dla siebie także osoby, którym zależy na tym, żeby ich kapitał „pracował”, czyli regularnie przynosił dochód pasywny. Taką ofertą są aparthotele, czyli obiekty, w których mieszkania są przeznaczone przede wszystkim na wynajem krótkoterminowy, czyli typowo turystyczny. Z kolei z tzw. najmu średnioterminowego korzystają najczęściej goście biznesowi.

Aparthotele są budowane w miejscach atrakcyjnych turystycznie – w górach i nad morzem, coraz częściej również w największych metropoliach szybko rozwijających się pod względem biznesowym. Coraz częściej pojawiają się w nich dodatkowe usługi dla gości. Są to m.in. strefa spa, basen, rowerownia, narciarnia czy restauracja.

Np. ATAL, ogólnopolski deweloper, oferuje obecnie dwa projekty z apartamentami inwestycyjnymi o charakterze aparthotelowym w Trójmieście – pierwszy z nich to ATAL Baltica Towers, zlokalizowany przy alei Gen. Hallera w Gdańsku, zaledwie 800 metrów od Zatoki Gdańskiej. W ramach tej inwestycji powstaną m.in. kort tenisowy, ogólnodostępne tarasy widokowe na ostatnich kondygnacjach, siłownia oraz strefa relaksu wraz z saunami. Drugi z tych projektów to Modern Tower, budowany w Gdyni przy ul. Kazimierza Górskiego, w pobliżu gdyńskiego centrum biznesowego. Będzie tam lobby z recepcją i lokale usługowe, w tym klub fitness z siłownią. Na dachu szesnastopiętrowego budynku znajdzie się ogólnodostępny taras z widokiem na Zatokę Gdańską.

„Klienci inwestycyjni zwracają dużą uwagę na udogodnienia dostępne w projektach aparthotelowych, gdyż są one niezwykle istotne dla przyszłych nabywców apartamentów” – mówi Zbigniew Juroszek, prezes ATAL.

Ogromne znaczenie ma skuteczne zarządzanie aparthotelem, w tym kwestie związane z marketingiem. „W ATAL współpracujemy z profesjonalnym operatorem, który udostępnia szeroki zakres usług – od poszukiwania najemców, poprzez wdrożenie internetowego systemu rezerwacji z dostępem online dla właścicieli lokali, zawieranie umów, aż po obsługę gości oraz codzienną troskę o nieruchomość, co przekłada się na ograniczenie zaangażowania, nakładu pracy i czasu inwestorów” – podkreśla Zbigniew Juroszek.

Wyślij zawartość schowka
na swój email

    Tutaj pojawią się mieszkania, jeśli dodasz je do schowka