ATALOWI PODOBA SIĘ W POLSCE

ATAL w ciągu trzech kwartałów 2018 r. miał 878,5 mln zł przychodów, co oznacza wzrost o 36 proc. Chociaż 2018 nie był to rekordowy rok pod względem liczby sprzedanych mieszkań – wybory samorządowe dla branży budowlanej oznaczają zastój administracyjny i opóźnienie inwestycji – to nie przerwało to dobrej passy dewelopera mieszkaniowego. Nadal planuje rozwój m.in. w sektorze nieruchomości biurowych.

„W Polsce ciągle się rozwijamy. Chcemy poszerzyć działalność o nieruchomości biurowe. Obecnie budujemy biurowiec we Wrocławiu o powierzchni najmu wynoszącej 15 tys. mkw. Kolejne dwa powstaną w Krakowie jeszcze w tym roku. Ekspansję powinno się prowadzić, kiedy na rodzimym rynku robi się za ciasno. Póki możemy powiększać wolumen sprzedaży, nie zamierzamy wychodzić poza Polskę. Badamy jednak przyczółki w trzech krajach, bo nie wykluczamy, że za jakiś czas podejmiemy decyzję o poszerzeniu działalności o inne rynki. Polska wciąż jednak jest dla nas atrakcyjna” – mówi Zbigniew Juroszek, prezes ATAL.

Deweloper realizuje obecnie 37 inwestycji – w budowie jest około 6,2 tys. lokali. W przeciwieństwie do wielu deweloperów ATAL nie narzeka na pusty bank ziemi. „To nasza najmocniejsza strona. Znacznie uzupełniliśmy bank ziemi w Łodzi, Poznaniu, a także w Katowicach. Wszystkim oddziałom wystarczy zasobów na cztery, pięć lat” – wyjaśnia prezes.

Wyślij zawartość schowka
na swój email

    Tutaj pojawią się mieszkania, jeśli dodasz je do schowka