Atal w ciągu dziewięciu miesięcy 2016 roku przekazał klientom 1260 lokali. Przed rokiem liczba ta wyniosła 500, co oznacza wzrost o 152 proc. liczony rok do roku. Najwięcej mieszkań przekazano w Krakowie, Warszawie i Wrocławiu. Ponadto spółka wprowadziła do sprzedaży pierwsze inwestycje w Gdańsku i Poznaniu.
Deweloper szacuje, że w całym 2016 roku sprzeda ponad 2 tys. lokali, co będzie wynikiem przekraczającym plany sprzedażowe (1,8 tys. mieszkań). Narastająco po trzech kwartałach 2016 roku Atal osiągnął 450,5 mln zł skonsolidowanych przychodów, czyli o 147 proc. więcej niż przed rokiem. Od stycznia do września deweloper wypracował 89,8 mln zł zysku netto, czyli niemal trzy razy więcej niż w tym samym okresie poprzedniego roku. Wskaźnik rentowności brutto osiągnął poziom 23,4 proc., a rentowności netto – 20 proc. Po trzech kwartałach tego roku Atal sprzedał 1761 lokali (po uwzględnieniu rezygnacji). To więcej niż sprzedaż – jak dotąd rekordowa – z całego ubiegłego roku (1689 jednostek).